hoor het morgen wel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woplala schreef:Zo, ik ben eer ook weer eens![]()
Ik las half iets over ouders die evt. willen rijden? Heeft er iemand nog een plekkie voor mijVolgens mij kunnen mijn ouders niet, in het weekend gaan ze meestal op badkamer, tegel en plavuizen jacht
(voor het nieuwe huis zegmaar
)
Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
Stascha_Kim, als jouw mama mij met de trailer wil rijden, trakteer ik jou op een paard![]()
bliksem schreef:Er woont niemand in nootdorp, dus dat wordt zoiezo nog eerst even een fietstochtje richting delft.
Flurk schreef:Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
Stascha_Kim, als jouw mama mij met de trailer wil rijden, trakteer ik jou op een paard![]()
he dat wil ik wel doen maar dan kunnen er geen mensen met mij meerijden
Ik kan (mag)een tweepaardstrailer trekken
Je kunt dan met me meerijden maar dan zit mijn auto gelijk vol.
Anders ga ik met mijn man zijn auto maar die is alleen geschikt voor personen vervoer
Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
Anders ga ik met mijn man zijn auto maar die is alleen geschikt voor personen vervoer
Flurk schreef:Anique_Vaandrig schreef:Zooooooo dan, moest ff bijlezen hoor!
fallstar schreef:Van mij mag je.. maar ik geloof dat stefanie der ook bij komt en m'n zusje natuurlijk
Shanti_ schreef:JA GOEEEEEED natuurlijk
Ja steef dan gaan je ouders lekker wandelen en ons brengen
zal wel handig zijn
Woplala schreef:fallstar schreef:Van mij mag je.. maar ik geloof dat stefanie der ook bij komt en m'n zusje natuurlijk
Ik zal aan mijn ouders vragen of zij ons kunnen brengen en dat ik dan met jou mee terug rijdt?![]()
Zitten we wel met zn 4en achterinWant ik denk dat mijn ouders dan samen gaan, want dan gaan ze daar denk ik nog in de bossen etc. lopen
Ik zal het vragen
Shanti_ schreef:Jaa dat zal idd wel handig zijn!
euhm de 26e toch dames!
fallstar schreef:fallstar schreef:
Even quoten en bevestigen.
Fallstar
+zusje
Flurk
Woplala
Suus_
Bliksem
Shanti_
Chan_n
Anique_Vaandrig ?
Peetjuh ?
Stascha_kim schreef:als jij voor 8 gereserveerd heb kom je wel wat te kort.. En ik ga ook als het goed is mee als jullie het ook goed vinden enz...