Jolanda, het gaat hier niet om een mening, zoals jij dat noemt. Het gaat hier om een persoonlijke ervaring die jij hebt met een bedrijf, iets dat tussen jou en het bedrijf is. Daar hoeven wij niets over te weten als buitenstaanders zijnde. Je schijnt je niet te beseffen dat er een groot verschil is tussen dingen die je zegt over een particulier en dingen die je zegt over een bedrijf. De eerste vindt het wellicht vervelend als er in zijn/haar ogen verkeerde dingen over hem/haar worden gezegd. De tweede kan inkomsten en arbeidskrachten mislopen als er vervelende en wellicht onjuiste dingen over het bedrijf gezegd worden. Zoals jij het opschrijft geef je weer dat dit specifieke bedrijf chaotisch te werk gaat en slecht omgaat met haar werknemers. Dit noem je een mening, ik noem dat een slecht beeld geven het bedrijf. Omdat er alleen jouw kant van het verhaal hier komt te staan, kunnen mensen inderdaad een verkeerde intepretatie krijgen van wat er daadwerkelijk aan de hand was. Nogmaals, ik weet niet wat er gebeurd is, wil het ook niet weten, ik vind alleen dat zoiets prive is en niet op en bloot hier op Bokt moet, omdat je - hoe onnadenkend ook - het bedrijf hiermee schade kan berokkenen.