Jammer dat jullie op zondag gaan... dan moet ik passen. Dat gaat helaas niet lukken, anders had ik het wel leuk gevondenom mijn grote reus ook te showen!
ik wil ook wel mee, heb alleen geen vervoer edit; heb misschien wel vervoer, maar dan gaat er ook een vriendin mee met haar paard.. mag dat?
Misschien even een poll om te kijken op welke data de meeste mensen kunnen. En dat je twee data kan kiezen ofzo.
Lijkt me idd handig! Iedereen is er geloof ik wel over uit dat het in het weekend moet gebeuren...Vanaf 25 nov beginnen met de data's ?
Ik weet ook niet hoe we nog een poll kunnen maken. Maar welke data moeten erin? Misschien kunnen we Lielle pm-en met de vraag.
Sabinee_ schreef:data's vanaf 36 nov. t/m de kerst?En dan nog een keuze erbij van maakt niet uit. Vanaf 25 nov tm de kerst?
veronoz schreef:Bij een modje?? Jaa, dat snap ik Maar maakt dus niet uit welke, ofzo?Heb er niet zoveel verstand van van dat temmen en alles
Ik denk bij Lielle. Zij heeft het stukje geschreven bij mededelingen. En anders weet zij wel weer bij wie of hoe.