ja klopt! dan ben ik al bij Ymie... das idd misschein wel handig alleen weet ik niet of ik dinsdags weer naar huis ga en dan zit ik met mijn pony enzo.. die gaat namenlijk mee naar Ymie
Dinsdag kan op zich wel, ik heb om half 8 les dus moet uiterlijk half 7 thuis zijn. als we dan beetje op tijd afspreken kan dinsdag wel, volgens mij kan dan ook iedereen.. of niet?
Vind ik ook, Mandy en Ym moeten echt mee, zij hebben het bedacht. Wat is er zoal te doen in Leeuwarden? Ik heb niet veel geld Dus kan niet té dure dingen gaan doen
Ghehehe... Tja, wat is er te doen in Leeuwarden ... Vast wel genoeg maar ik kan zo niet even wat bedenken wat echt cool is... We kunnen om mij ook wel ergens anders heen ofzo want we moeten wel wat te doen hebben natuurlijk
Annet en ik hebben het zonet even over de meeting gehad... [we waren samen even naar de Mac]...:
Zij zou in de herfstvakantie bij mij logeren met haar pony, eerst van zondag tot woensdag ofzo.. Maar nu had ik laatst ruzie met m'n ouders omdat hun het niet goed vonden dat ze op zondag kwam omdat ik maandag een toets van school heb.. Dus nu halen we haar maandagavond op en gaat ze woensdagavond weer terug... Máár ze heeft haar pony mee dus dan is het een beetje banketstaaf dat die maar gewoon wat staat zonder dat we samen gaan rijden ofzo.. Want woensdag kan het al niet omdat we dan naar Thialf gaan en maandag wordt ook niks omdat ze dan pas 's avonds bij ons is...
Toen hadden we dus even bedacht om de meeting naar de kerstvakantie te verplaatsen en dan gewoon vet vroeg al een datum te prikken zodat niet iedereen al wat heeft op die betreffende datum... De kerstvakantie is ook gelijk in het hele land dus kunnen de zeeuwen en de belgen misschien ook mee... En dan vonden wij het ook een beter idee om dan de meeting wat meer naar het midden van het land te doen omdat Leeuwarden nogal een uithoek is voor de meesten en er is hier eigenlijk niet heel veel te beleven... [Ik zat al wat te bedenken maar ik kon echt gewoon niks leuks vinden...].. Kunnen we beter iets heel leuks zoeken in het midden van het land ofzo...