Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Texas1 schreef:nou peetjuh als jij toch de 21ste naar marco gata ken je de week erna toch wel op zondag optijd uit???
horsiej schreef:ja maar rond deze tijd regent het nou eenmaal heel veel
maar wat stefanie zegt is denk wel handig,
dat als het er om half 12 naar uitziet dat het blijft regene dat
we het dan aflassen
Woplala schreef:Jaa daar moeten we ook maar een afspraak over maken...
Want stel nou dat het regent, wie belt wie op etc?
Ik weet niet of prom nog met n poownie komt? Want die gaat dan redelijk vroeg weg natuurlijk..En ik ga om half 12 weg van stal en ik denk de meeste van ons die in de buurt van de Wollebrand wonen.
Als het rond half 12 nog regent en het ziet er naar uit dat het droog wordt kunnen we ook om half 1 afspreken ofzo?Maar als het er rond half 12 naar uit ziet dat het blijft regenen kunnen we t beter aflassen zegmaar
Woplala schreef:Wie komen er nou naar mij?? Ik heb t nog niet aan Jaap kunnen vragen, hij reed net weg toen ik aan kwam, dus ik hoop dat ik m morgen zie!!
dniejs_xx schreef:Woplala schreef:Wie komen er nou naar mij?? Ik heb t nog niet aan Jaap kunnen vragen, hij reed net weg toen ik aan kwam, dus ik hoop dat ik m morgen zie!!
aah steef dan k om ik wel naar jou toe hoor(moete wel wel voor die tijd nog een x afspreken anders weet k de weg niet
)
Woplala schreef:dniejs_xx schreef:
aah steef dan k om ik wel naar jou toe hoor(moete wel wel voor die tijd nog een x afspreken anders weet k de weg niet
)
Tenminste nog iemand die aan me denkt ;) Maar Lida(Flurk) komt ook naar ons als we de mannen meenemen... Maar als Lida en ik gaan rijden mag jij Wop wel meenemen als je dat wilt?En als ze voor de kar gaan dan ehm...mag je dr ook meenemen want dan zal ik Lida wel gezelschap houden ofzo
En als we de paarden niet mogen lenen, dan ehm...mag je alsnog mee met Wop
haha