hihi, voor onbeperkte tijd nee, ik geloof dat ik heb gezegd zo rond de twee uur, of net iets langer. Iets in die richting. Had ik trouwens al gezegd dat ik op mirthe naar buiten wilde
Oke, twee uur is voor mij wel heel lang... Dat betekent namelijk voor mij ruim drie uur rijden (half uur heen, twee uur rijden, half uur terug) ..Denkt even diep na of dit kan..
helaas is fenna er zeker van dat ze op mirthe gaat. dus ik denk niet dat je dat nog uit haar hoofd kan praten. en trouwens de vorige keer ging het ook goed behalve die bokjes is het begin was ze best braaf.
Vorige keer kon er ook weinig fout gaan (behalve dat ene gallopje hebben we vooral gestapt). Bodyprojector heb ik niet in m'n bezig, maar ik ben bezig met een goede valtraining. Vanochtend viel ik flauw...
Treinschema van Iris en mij is uitgeprint. 7.26 vertrekt onze trein in Voorhout (weten we zeker dat we nog willen ier?) om dan om 10.14 op het station in rijssen te stranden. voor de terugreis hebben we nu de trein van 19.16 staan. Marianne het kan toch wel? (alsjeblieft...)
Ik kan jullie wel ophalen van het station... Terugbrengen gaat niet denk ik. Ik heb een etentje 's avonds... Ik zit er nog over te denken om eventueel dan toch maar een pony te huren... (maar dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg leuk)...
oké, voor terug moeten we dan toch met de bus. Of we verzinnen wat anders. Volgens iris gaan we de trein van kwart voor zeven niet halen, volgens mij wel. Maar vanwege de vele overstaps die die van kwart voor heeft maakt het kwa aankomsttijd niet uit. En nu kunnen we nog iets eten ofzo. Over die pony huren, dat moet je zelf weten denk ik, maar wel meegaan hoor
Ik ga in ieder geval met Wietske mee. Misschien dat ik halverwege gewoon afhaak en vast terugrij. Ik heb vandaag ook drie uur gereden en dat ging in principe prima als het tempo maar niet te hoog is
precies, we houden er rekening mee. Als we een keer echt te hard gaan, dan rijden wij op het eind gewoon lekker een tijdje op volte. Rekening houden met elkaar is niet zo moeilijk