Zoek je iemand met een binnenbak aan huis, stal aan huis. In ieder geval zonder hele 'manege'poespas erbij. Of een boertje met veel land, en een grote schuur als 'kantine'. Ik neem aan dat het toch in de zomer wordt gehouden?
De manege in Ermelo... heeft een tribune ook nog dr bij en plek zat, daar worden zo vaak paardenevenementen gehouden. Is niet helemaal Centraal NL, maar wel herkenbaar en opzich makkelijk bereikbaar.
Duur, het is net zo duur als je het zelf maakt, als iedereen zn steentje bijdraagt en veel van de organisatie en benodigdheden zelf regelen, dan zit je alleen aan het afhuren van de manege qua kosten. Zoals ik al zei, als je die nou aanbiedt reclame te maken voor een tikkie sponsoring, en er word een entreebedrag gevraagd, dan kan dat er weer uitgehaald worden
Als het bij mij een beetje in de buurt is vand ik het echt super.. maar om daarvoor helemaal te gaan reizen,, dat zie ik niet zo zitten.. ik ben benieuwd waar de locatie is..
Mischien flevoland, en anders proberen we gelderland nog even er is nog niets bekend en tot nu toe lijkt er ook voorlopig nog niets bekend te zijn en worden... hellaas.. tis wat moeilijker dan we dachten
daar hebben we al aan gedacht lijkt me slim ja als er mensen met OV kunnen reizen. Het KNHS cemterum was ook een goed idee, die kunnen we ook nogmaals aanspreken.
Ik weet niet of iemand het al opgenoemt heeft, maar moet je voor zoiets een vergunning hebben? En hoe zit het met de verzekering? Weet niet of het voor zo'n meeting nodig is hoor, maar voor sommige evenementen wel.
timokyana
Zit er geen manege eigenaar op bokt? die misschien hun steentje bij kunnen dragen in ruil voor reklame en zo hun accomedatie aanbieden? Uiteraard kun je eventueel afspreken dat de kosten van eten en drinken voor hun zijn, ik noem maar een voorbeeld.
Ik denk dat walibi niets meer word aangezien wij er niets van horen... jammer dat sommige dingen blijkbaar niet serieus genomen worden.. Nouja Flew en Foresttravel : mischien KNHS-centerum proberen?
Lijkt mij super om te helpen! Maar ik woon in limburg!! Dus waneer het niet in Limburg of noord-brabant gehouden wordt is het voor mij waarschijnlijk al te ver! Kunnen we niet gewoon naar een pretpark ofzo? Zonder paarden, dus je kunt allemaal mensen meeten zonder dat ze om hun paardn hooeven te denken en iedereen kan zijn eigen wegje doen! Iedereen heeft natuurlijk het bokt teken uitgeprint dus je herkent ze zo? Is dat geen idee voor als dit niet gaat lukken? Want zonder paard is er niet veel te doen!
Ik weet hier bij mij in de buurt wel grote stukken weilanden;is van de gemeente en daar worden van 't voorjaar ook concoursen gegeven enz... En n kennis van me heeft 'n manege in Appingedam,met 2 binnenbakken,behoorlijk veel ruimte erom heen.. Maarja;dan zit je dus behoorlijk in het noorden,en dat zou wel weer te ver weg zijn voor de meeste bokkers....