Dus het word in het weekend van 2/3 september
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Peetjuh schreef:Nog ff een vraagje dan: zijn die bruggen van beton of maken ze geluid als je er overheen gaat??
Ik ga iig mee maar weet niet of dit met Truus is of op de Fiets!!
haha
ja nu weet k t weer
sorry 
ofso
yil staat natuurlijk aan de bras en aangezien semmie, suus ect. daar afspreke??? ik wil meehee,, ander kan ik nog niet, ja dan moet ik eerst naar men huis rijde, dan naar de krekel, en dan mee rijde, maar dat ik giga om, en zou ik om half 9 op yil moete zitte, willik om 11uur bij de krekel zijn.... dus ik hou het maar bij men 1e plan
? suus_ schreef:ga je niet op yil dan lau?
geen probleem dan
Woplala schreef:Semmie: om 12 uur zouden we in het kraaijenest zijn..dus als je pas om 12 uur in Delft afspreekt red je dat niet helemaal zegmaar
Peetjuh; weet jij al hoe je gaat rijden, zodat we op een punt afspreken om vervolgens verder te rijden?![]()
Daksiej (en horsiej?) ; waar spreken wij af??
. Maakt mij niet uit zeg jij het maar!!!
Ik kan niet te paard mee
Stormy, op wie ik zou gaan rijden wordt een week eerder opgehaald.... Hoow.... vind het echt niet leuk...nouja, dan gaat iig mijn shet mee en heeeeel misschien kan ik een ander paard regelen...
Dat moet de eigenaar zelf maar aangeven
Ach, als ik mijn kleine meid bij me heb, heb ik mn hande ook vol aan haar denk ik
Weet alleen niet of ze op Whiskey gaat, maar dan gaat ze op Polly en mag ze haar delen met nog een Ilona die we "kleine" Ilona noemen, omdat zij de kleinste en jongste bij ons op stal is
En aangezien er 3 Ilona's lopen is het wel zo handig om ze uit elkaar te houden

ze is erg opgeknapt weer
en ik kan met niemand ruilen, ik mag niemand op yil late,

hahaha