Kwil je ook wel daar komen ophalen, of misschien anzjuhlaa? Ik weet wel dat er ook bordjes staan in het centrum van Reuver waar de Lommerbergen is. Maar verder weet ik het niet uit te leggen..
uhm.. sorry, maar ik wil me ook afmelden.. ik heb geen tijd.. we moeten wat inelkaar zetten voor me ouders inverband met 25-jarig huwelijk ... en dat is vanmiddag en meschien nog vanavond.. BTW heel veel werk
nou helaas dan we stonden daar met zijn 2je en we waren er 12:55 uur wachten en wachten en wachten 13.15 uur wachten wachten wachten 13.30 uur wachten wachten en nog niemand en nu zijn we thuis ik vind het heel erg jammer dat er helemaal niemand is gekomen behalve michellkuh
Ik ben al blij als ik kan internetten. Volgens HetNet kan het nog wel eek weekje of drie duren voordat ik hier aansluiting heb. Ook de telefoon doet het vandaag pas. Dit was ds net even te vroeg. Ik zag hier door de straat wel een paard lopen, maar had geen idee of dat een Bokster was.
Hier staan nog een kleine 35 dozen oningepakt en vanaf maandag is mijn "vakantie" officieel afgelopen.