Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LIQUITA schreef:Sanniiy16 schreef:Liquita: Heb jij een 1 of 2 persoonstrailer??
Haha...een heleboel persoons denk ik,ik begrijp je hoor
. Een 2 paardstrailer, helaas heb ik (nog) geen E rijbewijs dus mag ik niet zelf rijden.
Maareh...hoezo?
LIQUITA schreef:heeee super!Helaas, ik heb morgen privé-les. En ik ga waarschijnlijk aanstaande zondag mijn M1 debuut maken, dus moet echt nog even oefenen.
Azzaro schreef:haha hee ellen! ik was 2 keer eerste en 3 winstpunten
pascha7 schreef:Ik wil zowieso van de week nog wel een keer met je mee hoor Bren.. Niet morgen, (maandag) doet Nadine Narbella, en donderdag heb ik les.ik wil toch nog voor ik gehopen wordt aan me enkel en dat is de 28 een keer met een gezellig een rustig groepje rondtje doen
kan het nog deze week ander kan ik voorlopig helemaal niks meer
Brit schreef:Ik kan zaterdag ook nietBen dan voor 2 weken met de paardjes op vakantie
Maar als jullie in die 2 weken gaan heel veel plezier!
Dabo schreef:pascha7 schreef:Ik wil zowieso van de week nog wel een keer met je mee hoor Bren.. Niet morgen, (maandag) doet Nadine Narbella, en donderdag heb ik les.ik wil toch nog voor ik gehopen wordt aan me enkel en dat is de 28 een keer met een gezellig een rustig groepje rondtje doen
kan het nog deze week ander kan ik voorlopig helemaal niks meer
Dus.. dinsdag of woensdag? s'avonds? doennnnnn Als je wel geopereerd wordt, of in het gips komt te zitten kun je voorlopig niet meer rijden..
Dabo schreef:Morgenavond is prima!!We spreken vanavond wel ff af, ik ben toch op stal