OO Seven-meeting - besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YoJcE

Re: OO Seven-meeting - besloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:13

[quote="Kleinuh_Sjam"]
Juni vond ik eerder al een verre datum..

Maart
April
Mei
Zijn dat geen mooie maanden??

ik stem voor maart april omdat ik eind mei-juni mijn examens heb. ik zal er veel voor moeten doen en ik denk dat ik dan niet mee kan om dat het toch gauw een heel dag gaat duren. ik weet natuurlijk niet of iedereen dit wil of misschien iedereen juist maart-april niet kunnen, en of het wel te regelen is met imke en 007. We zullen eerst eens gaan luisten wanneer zij allemaal kunnen denk ik Lachen

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:47

Hoi,
Ik denk dat we eerst met isabel contact op moeten nemen, welke maand voor hun het beste uitkomt.
Misschien is het ook een idee om allemaal een mooi A4tje te maken over je eigen OO Seven nakomeling. En dat in een map samen te voegen, is persoonlijker dan een "standaard" fotoboek denk ik.
Gelbria staat ook op de OO Seven site, dus volgens mij leeft ze nog.
Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag, ik blijf meedenken natuurlijk!!!
Groetjes Astrid.
P.s. waar is het OOSeven topic in de HK!? Pling Pling Pling

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:24

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 21:28

Is er al nieuws wanneer we het gaan organiseren?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:21

Ik had van het weekend een mail willen sturen met alle ideeën, is er niet van gekomen Bloos ga ik vandaag doen!

christel1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:42

zo heb dit topic even doorgelezen en doorgekregen van Javayo (bedankt daarvoor) ben zelf ook erg geintresseerd om met jullie allemaal mee te gaan dus reken mij er ook maar bij, (de kosten gaan toch steeds lager zitten met meerdere mensen erbij Knipoog )

mijn trots is te zien op http://www.denieuweark.nl/content/view/172/52/ volcano (oo seven x wolfgang) 4jaar... super paardje Knipoog

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:20

geen dank Knipoog als je nog ideeën hebt moet je het maar laten horen!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 10:53

Ik heb een eerste opzetje met de ideeën die hier zijn geroepen naar Isabel en Rian gemaild. Afwachten maar...

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:39

Hoi,
Ik ben benieuwd wat hun reactie is, misschien hebben zij ook al wat meer ideeen over de dag.
Spannend!!!!!!
Groetjes Astrid. Pling Tong uitsteken Pling

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 08:49

Hoi allemaal. Ik had zowel naar Rian als Isabel mijn mail gestuurd, waarin ik een eerste opzet van onze ideeën voor een 007 fanclub dag geef. Het opzetje zag er zo uit (ik hoop dat ik geen ideeën ben vergeten!):

- Rondleiding op stal Bria
- Andere familieleden van 007 zien. (leeft Gelbria nog? Zo ja, staat zij bij jullie op stal?)
- Een training door Imke en 007
- Praatje voor nadere kennismaking met 007 (hoe was hij als veulen, met rijden, op concours, in omgang op stal, e.d, leuke weetjes over 007!)
- Een clinic door Imke met onze 007's (bijv 2/3 combinaties per half uur)

Vandaag stond er een mail van Rian in m'n mailbox:

Rian schreef:
Het lijkt erop dat jullie niet stil gezeten hebben.
Helaas leeft Gelbria niet meer, maar bij Isabel staan nog wel halfzussen en andere familieleden van OO seven, die kun je wel bekijken.
Het programma dat jullie opgesteld hebben ziet er goed uit.
Ik zal het met Isabel en Imke, zodra ze terug is uit Aken, bespreken.
Je hoort nog van ons.

Dat is dus al heel leuk! In mijn mail had ik ook aangegeven dat ik hoopte dat we naar aanleiding van deze voorzet echt concrete plannen kunnen maken. En dat we de datum van de agenda's van Imke en 007 willen laten afhangen. En dat we ons uiteraard realiseerden dat vooral het laatste onderdeel van ons programma erg ambitieus is en wellicht niet realiseerbaar (en dat we er uiteraard voor willen betalen), maar dat het een prachtige gezicht zou zijn, al die 007's bij elkaar Vork

Eigenlijk heb ik al onze discussies hier in een mail gegoten Haha!... behalve natuurlijk het fotoboek-idee, want dat moet een verassing zijn (vraagje: zouden we dat eigenlijk verder niet in een klein groepje per pm / email moeten organiseren? voor het geval er meegelezen wordt Knipoog).

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 08:53

Ik gaf in de mail trouwens aan dat ik het aantal geinteresseerde 007-bokkers op een 15-tal schatte (en dat ze natuurlijk vooral reclame moeten maken op de site als ze het groots willen aanpakken!)... Misschien kan iemand een overzichtje maken?

Zandor misschien, jij ging ook een lijstje maken voor het fotoboek?

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:28

super javayo. dit gaat helaal goed komen zo! leuk dat ze mee willen werken en denken. nu is het wachten op imke en isabels reactie Lachen

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:50

Super zeg! Ik zal 's gaan inventariseren wie en zo!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:08

Dat klinkt veelbelovend! Fijn dat jij er al zoveel energie in hebt gestoken Javayo!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:14

* OPROEP *

Wil iedereen die interesse heeft in de meeting zich even bij mij melden via de pm.

Vermeld daarin (in ieder geval, maar suggesties en andere info zijn ook welkom hoor Knipoog):

Boktnaam en reguliere naam
Afstamming paard (haha, behalve dan dat papa OO Seven is Knipoog)
Geboortedatum paard
Eventuele bijzonderheden (klasseringen, pavo, keuringen etc etc)
Wel/geen interesse in paard meenemen naar meeting
*edit* Bij interesse clinic: niveau paard en ruiter/amazone
Wel/geen interesse in plaatsing paard in fotoboek (foto's zullen op een later tijdstip verzameld worden!)

Alvast bedankt Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 17:58

je hebt PB!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 18:09

Dank en gezien!

Ook even voor alle anderen: ik vraag om "real life" namen. Dit puur even voor latere administratie e.d. Uiteraard worden deze niet online waar dan ook verspreid (niet per mail, niet op dit forum of elders)!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:51

Hoi hoi, goh wat erg, ik had het mailtje van Isabel over het hoofd gezien Knipoog ook zij had dus al gereageerd!!

Isabel schreef schreef:
Jullie zijn wel enthousiaste 007-liefhebbers, leuk hoor
Prima idee,007 éns meenemen !
Imke zal het grootste probleem worden , met haar overdrukke agenda, maar we gaan het proberen.
Imke zal het wel niet voor niets doen, maar dat vraag ik wel en wat ze er voor moet hebben.
De rest van het idee lijkt me supe en geen probleem.
Gelbria is helaas gestorven na een heel moeilijke bevalling, die aanvankelijk goed afliep, maar uiteindelijk een anewrysma teweegbracht, hierdoor is een ader gesprongen en was ze binnen een paar minuten dood, vreselijk was dat, emotioneel, maar ook voor onze fokkerij.
We kunnen wel verschillende nakomelingen uit onze fokkerij laten zien, bria-familie !
Goed plan, ik zal er binnenkort met Imke over praten en dan houden we het in principe op een zaterdag ,in het voorjaar, datumbepaalt dan waarschijnlijk Imke......voorlopig.....!

Ik hoor wel weer van jullie.

Dit gaat echt geweldig worden Haha! Iedereen is enthousiast zat dus daar zal het niet aan kunnen liggen!!

Fijn Zandor, dat jij het inventariseren op je neemt!!

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:53

ook dat klinkt goed Haha!

(zandor je hebt een pb)

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 02:43

Ik heb de pb's gezien. Thanx dames! En wat een super reactie zeg! Echt leuk dat zij zelf net zo enthousiast zijn als wij! (nu Imke nog Tong uitsteken)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 08:38

Zandor schreef:
Ik heb de pb's gezien. Thanx dames! En wat een super reactie zeg! Echt leuk dat zij zelf net zo enthousiast zijn als wij! (nu Imke nog Tong uitsteken)

haha, inderdaad, al kan ze natuurlijk alleen maar aangestoken raken door al dit enthousiasme Vork Als haar agenda nu ook mee wilt werken... maar goed, ik hoop in ieder geval 007 te kunnen zien!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:53

Wat gaaf! Ik vind het echt heel leuk dat ze zo reageren Haha!
Voor hen natuurlijk ook weer leuk dat er zoveel mensen zo enthousiast zijn over de hengst Haha! Niet iedere hengst heeft een fanclub hahaha!

Imke is echt heel sympathiek dus die zal vast haar best doen om mee te werken Lachen

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:55

Heej meiden.. ik zit nog even in dubio, ik wil erg graag mee, maar eigenlijk zal ik tegen die tijd wel 007-loos zijn, aangezien Willem natuurlijk is verkocht. Ik ga dus even overleggen of ik hem wel in het fotoboek mag doen, en uiteraard aan jullie de vraag of ik wel mee mag met de meeting Haha!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 13:54

Urielle schreef:
Wat gaaf! Ik vind het echt heel leuk dat ze zo reageren Haha!
Voor hen natuurlijk ook weer leuk dat er zoveel mensen zo enthousiast zijn over de hengst Haha! Niet iedere hengst heeft een fanclub hahaha!

Imke is echt heel sympathiek dus die zal vast haar best doen om mee te werken Lachen

haha, ja we zijn zo'n beetje als fanclub gebombardeerd!! Wie wilt lid worden? Cool
Voor hun is het inderdaad heel gaaf dat er zoveel mensen enthousiast zijn over hun hengst.

En het lijkt mij ook dat Imke best mee zal willen werken als ze in de gelegenheid is. Goh zo'n clinic zou toch geweldig zijn, allemaal 007's bij elkaar!! Gaaf om dan mee te rijden én om de andere bezig te zien!

Meastro; lijkt mij sowieso dat dit openbaar zal zijn? Misschien willen ze het wel groots doen met reclame op de site (geen idee hoe groot het terrein van stal bria is Knipoog) Je kletst al zolang mee, dus van mij mag je mee hoor.

Dat is nog wel een aandachtspunt, hoe groot willen zij of kunnen zij het hebben?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 14:16

Ik denk dat zij het ook wel groots zien, omdat het wel een goede promotiestunt voor 007 als dekhengst is, maar ik denk dat zoiets nog even van later zorg is Lachen