Die hele hoge spring ik toch nie, alleen een beetje die lageren want die van mij is er natuurlijk niet op getraint

Wou je dan 12 uur wegrijden daar bij die manege?
Want dan ben ik er eerder want moet dan nog opzadelen enzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hipkippie schreef:Ok, stoerhaha
Die hele hoge spring ik toch nie, alleen een beetje die lageren want die van mij is er natuurlijk niet op getraint![]()
Wou je dan 12 uur wegrijden daar bij die manege?
Want dan ben ik er eerder want moet dan nog opzadelen enzo.
_Catlover_ schreef:sharoontje schreef:Rianne ; ik ga nie meer mee, want heb de dag erna concour en heb geen zin dat mijn pony kreupel raakt ofzo, dus dat risico neem ik liever niet
Natuurlijk vind ik het ook een goeie reden om niet mee te gaan..maar je wist toch van tevoren dat je de volgende dag een concour had,en dat je dan beter niet mee zou kunnen gaan?
stellert schreef:ik moet het tot zaterdag ff aankijken ivm. mijn lichtterapie ( had uitslag ) dat het niet egt zo heel erg warm is want mag eigenlijk niet in de zon komen zonder lange mouwen anders is he voor mij egt niet te doen als et egt warm wordt..dus moet ng ff kijken hoe warm het wordt
_Catlover_ schreef:Nou wie gaan er dus nu nog allemaal mee?
_Catlover_
_Snooplover_
hipkippie schreef:marloes heeft zich bedacht en gaat toch niet mee, ze vind het zaterdag te warm om te crossen.
ik heb zo ook mijn twijvels, het word zaterdag idd erg warm en als wij gaan rijden in die tijd staat de zon ook op zijn hoogste punt.
dus misschien dat we dan eerder kunnen afspreken?
zo rond 9 uur? want ik vind het ook veelste warm om 's middags te rijden met die weer en vind het ook zielig voor mijn pony dus ik doe dat niet.
dus als we eerder kunnen gaan rond 9 uur dan wil ik nog wel mee, als jullie om 12 uur gaan dan ga ik niet meer mee.
hipkippie schreef:_Catlover_ schreef:Nou wie gaan er dus nu nog allemaal mee?
_Catlover_
_Snooplover_
er stond al een lijssie op de vorige pagina wie er mee gingen![]()
en marloes gaat nu cker weten mee![]()
_Catlover_ --> Kelly & Catcho
_Snoopylover_ --> Manon & Snoopy
hipkippie --> Rianne & Kimba
Marloes --> Marloes & Nora
? odetteke --> Sarah & Zeno ?
CalimeroFoxy --> Patty op de fiets
hipkippie schreef:'s ochtends is het iig koeler dan 's middags om 12 uur waneer de zon volop schijnt,, dan is het veel warmer.
hipkippie schreef:Dan doen we het toch een andere keer zodat iedereen mee kan?
Dan kan esmee ook mee en marloes.