Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponylovertje schreef:Nee, maar wij dus wel. Ik ga vanuit school uit, als een soort van stage. En nu moeten we bij dit evenement plotseling 24 uur per dag beschikbaar zijn :S We moeten gewoon de hele dag werken, en als het rustig is mogen we wel ff kijken, maar we moeten onze mobiele nummers geven en kunnen dus altijd gebeld worden voor iets, ook wel op hele rare tijden.
In Zwolle was dat ook ongeveer zo, en toen was ik na 3 dagen al helemaal kapot![]()
Op zich is het voor een weekje niet erg, het is alleen jammer dat we na gelderland allemaal werkstukken in moeten leveren en de week erna hebben we tentamenweek
Pivanti schreef:Ja dat was vorig jaar ook zo, gewoon van het begin tot het eind aanwezig zijn. Ik heb toen ook bijna niets gezien.
Moeten jullie ook weer van dinsdag tot zondag?
Ja in zwolle was het vorig jaar ook!! Echt niet normaal meer.... En wij moesten in zwolle alleen maar bandjes controleren, elke dag, en heel de dag!! Dat vond ik echt het minst leuke evenement.
Welke zijn jullie nog meer geweest? Jumping amsterdam? (die vond ik wel heel leuk) En ik ben nog in panningen (Youngster...)geweest een weekend.
ponylovertje schreef:ik hoop echt dat het weer bij Outdoor Gelderland wat beter is!