Wandelmeeting in Zeeuws-Vlaanderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gertjuuh

Re: Wandelmeeting in Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:31

Helaas, ik kan waarschijnlijk geen vervoer regelen. Zou ik misschien een van jullie telefoonnummers kunnen krijgen? Ik weet niet of jullie ergens pauzeren, dan kan ik kijken of ik daar heen kan komen. Vind 9:00 namelijk erg vroeg, maar met zulk weer wel ideaal. In ieder geval veel plezier morgen!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:39

Ja, we kunnen onze fiets wel op spui zetten inderdaad, blijven vast wel staan Lachen
Kunnen we wat vroeger door voor de les en foto's te maken. Ik zal proberen met jouw camera foto's te maken maar ik neem voor de zekerheid mijn eigen camera ook mee hoor Tong uitsteken Straks lukt het voor geen meter en dan hebk toch nog foto's van me eigen camera.Of rijd je niet in de les Sil?

_Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:46

Jawel, ik ga gewoon iets na 11 uur door daarzo in Spui en dan kan ik nog lekker
even poetsen en opzadelen Lachen
Zal niet al te veel foto's maken dan, anders heb jij geen plek meer op mn camera Haha!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:04

Je hebt van 12 tot 1 les he?
En ik zal mijn camera ook wel meenemen. Als jouw camera vol is maak ik de mijne vol..
Een foto of 700, goed? Haha!

_Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:48

Ja van 12 tot 1.
En ik weet niet of ik 700 foto's genoeg vind hoor... *LOL* Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 13:20

Vanavond zal ik maar vroeg naar m'n bed gaan Vork Ik ga morgen om half 7 uit de veren. Dan zit ik 7 uur op de fiets naar Bo, ben ik daar om half 8, kan ik rustig de tijd nemen om te poetsen, zadelen en naar Spui te komen Tong uitsteken

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:13

JAHAAA, het is gelukt, ik heb waarschijnlijk vervoer!! Yoehoe!! Mn pa eens lief gevraagd en hij wilde het doen! Om hoe laat dachten jullie terug te zijn? En kan de trailer bij Magrette staan dan? Want dat moet dan misschien nog even gevraagd worden bij de manege. Weet niet of er iemand mee gaat die op de manege zelf staat? Enne, 700 foto's vind ik wel weinig hoor Knipoog! Nou waarschijnlijk tot morgen, 9:00 vertrekken bij manege magrette toch?

Edit: Ik kom waarschijnlijk met fjord Freia! Mijn verzorgpony, de eigenaresse vond het ook leuk, ze heeft alleen niet veel conditie, ik weet niet of jullie van plan waren veel te draven en te galopperen? Ze zal er wel van afvallen, want ze is zo rond als een tonnetje Clown met bijna geen manen door zomereczeem Huilen , tja, je kan niet alles hebben he?! Haha!

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:32

Oeps... zie nu dat jullie er allemaal lopend naast gaan, domme ik. Zijn er ook mensen die er op gaan? Freia is namelijk nogal een drammer aan de hand en anders zijn mn armen 2 meter langer aan het eind...

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:42

gertjuuh schreef:
Oeps... zie nu dat jullie er allemaal lopend naast gaan, domme ik. Zijn er ook mensen die er op gaan? Freia is namelijk nogal een drammer aan de hand en anders zijn mn armen 2 meter langer aan het eind...

Ik denk dat Kayleigh ook wel erop gaat,
ik in ieder geval niet, want er kan nu gene zadel op zijn ruggetje Knipoog
De trailer kan daar vast wel staan denk ik, en anders bij ons op stal mss wel, ik sta bij hamelink, is een paar honderd meter verder Haha!
Je kan daarna nog in de les op magrette rijden Knipoog

Maar goed ik ben morgen om negen uur op magrette,
hopen dat Top een beetje rustig is Bloos

_Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:13

Ik ben er iets vroeger, voor het geval dat ik tegenwind zou hebben ofzo Vork
Moet ook nog even het een en ander in en uit mn kast halen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:17

Ik vertrek om een uur of 8 richting Magrette, dus ik ben er om 9 uur of iets vroeger.

Ik ga idd OP Bo Lachen

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:15

Ik hoop dat ik op tijd ben, hoop dat ik uit mijn bed kan komen morgenochtend. Vanavond naar de Gentse Feesten, dus jullie zullen waarschijnlijk een hele brakke Anne morgen zien Haha!

Ik ga er wel naast, Annemiek kan met vreemde paarden nog al eens vervelend doen, en ik heb eigenlijk weinig zin om continu haar tegen te moeten houden. Lekker wandelen dus Haha!

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:37

greens schreef:
Ik hoop dat ik op tijd ben, hoop dat ik uit mijn bed kan komen morgenochtend. Vanavond naar de Gentse Feesten, dus jullie zullen waarschijnlijk een hele brakke Anne morgen zien Haha!

Ik ga er wel naast, Annemiek kan met vreemde paarden nog al eens vervelend doen, en ik heb eigenlijk weinig zin om continu haar tegen te moeten houden. Lekker wandelen dus Haha!

gelukkig, dan ben ik niet de enigste die ernaast loopt Haha!
Top heeft schaafplekken op zijn rug dus kan geen zadel op nu Ach gut
Ach ja lekker verfrissend joh morgen wandelen na een nachtje stappen Knipoog

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:44

Als we een zombie achter een pony zien sleuren is het Anne *LOL*

Ik ga morgen ook om half 9 door zodat ik wel op tijd ben. Vind het wel jammer dat ik Loor niet mee kan nemen maar ik weet gewoon niet of ze in de les moet of niet. Dat meisje komt nogal onregelmatig en ik ga het er niet op wagen. Het word vast niet gewaardeerd als ze ineens weg is Knipoog

Silvia, oke, speciaal voor jou zal ik 800 foto's maken goed? *Je daagt me uit, dat weet je toch he*
Ik heb van tessa en hebe op 1 kwartier meer dan 200 foto's gemaakt, dus ik kan het best wel hoor Haha!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 18:51

Silvia, zijn 483 foto's ook goed? Ik kan er wel meer maken maar dan gaat de kwaliteit zo achteruit..
Hij staat nu op 640 bij 480. Niet zo groot dus... Ik probeer morgen gewoon vanalles wat Lachen
En filmen zal ik wel met jouw camera doen.. Jeetje... 216000 seconde om foto's te maken, dan moet ik toch wel minstens 400 foto's kunnen maken *LOL* ?

Kayleigh: Veel succes morgen met opstaan Tong uitsteken

@ Gertjuuh, leuk dat je toch nog mee kan Haha! Haha! Leren we je gelijk kennen Haha!

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:05

Haha! Of dat leuk is moet je nog maar afwachten!! Knipoog Ik ga zo mn pa maar eens bellen, want de trailer moet nog uit Clinge komen.... De andere die op het erf stond stond op slot en de sleutel is in Domburg.... Lastig! Maar ik ben blij dat er nog iemand op gaat! Anders werd ze vervelend denk ik! Ik hoop dat ze zich een beetje gedraagd, maar meestal wel als er andere paarden bij zijn! Ik zal er ook proberen om 8:45 te zijn! Mocht het nou niet door gaan, dan laat ik het hier nog weten. Of kan iemand toevallig een gsm nummer naar mij pben? Tot morgen!

_Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:37

Daisy je krijgt teveel fantasie *LOL*

@ Gertjuuh: Wat is eigenlijk je echte naam? Clown

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 00:51

Das Gerlinde zekers??? Haha!

Ik zat eerst nog te twijfelen, maar ik ga echt niet mee meiden. Zeker nu Arie zijn nieuwe vriendje heeft, gaat ie wss helemaal flippen als ik hem daar weghaal. De mafkees.

Letten jullie wel even op dat je je paarden (en jezelf) controleren op teken naderhand??? Lachen

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 07:33

Heel goed stacey! Jammer dat je niet mee gaat! Bedankt voor de tip over de teken, we zullen ze controleren!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 07:47

Sjongejonge. Ik weet niet wat ik met mijn wekker heb gedaan, maar hij stond ineens een uur te vroeg. Dus toen was ik al om half 7 wakker in plaats van half 8 Rolleyes

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:41