Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Straks lukt het voor geen meter en dan hebk toch nog foto's van me eigen camera.Of rijd je niet in de les Sil? 

Ik ga morgen om half 7 uit de veren. Dan zit ik 7 uur op de fiets naar Bo, ben ik daar om half 8, kan ik rustig de tijd nemen om te poetsen, zadelen en naar Spui te komen
! Nou waarschijnlijk tot morgen, 9:00 vertrekken bij manege magrette toch?
met bijna geen manen door zomereczeem
, tja, je kan niet alles hebben he?!
gertjuuh schreef:Oeps... zie nu dat jullie er allemaal lopend naast gaan, domme ik. Zijn er ook mensen die er op gaan? Freia is namelijk nogal een drammer aan de hand en anders zijn mn armen 2 meter langer aan het eind...

greens schreef:Ik hoop dat ik op tijd ben, hoop dat ik uit mijn bed kan komen morgenochtend. Vanavond naar de Gentse Feesten, dus jullie zullen waarschijnlijk een hele brakke Anne morgen zien![]()
Ik ga er wel naast, Annemiek kan met vreemde paarden nog al eens vervelend doen, en ik heb eigenlijk weinig zin om continu haar tegen te moeten houden. Lekker wandelen dus

?
Leren we je gelijk kennen
Ik ga zo mn pa maar eens bellen, want de trailer moet nog uit Clinge komen.... De andere die op het erf stond stond op slot en de sleutel is in Domburg.... Lastig! Maar ik ben blij dat er nog iemand op gaat! Anders werd ze vervelend denk ik! Ik hoop dat ze zich een beetje gedraagd, maar meestal wel als er andere paarden bij zijn! Ik zal er ook proberen om 8:45 te zijn! Mocht het nou niet door gaan, dan laat ik het hier nog weten. Of kan iemand toevallig een gsm nummer naar mij pben? Tot morgen!