Belgenbokkerstrektocht editie II – praktische beslommeringen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:47

Ik zal wel wat CD's meenemen Karolien!

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:09

Manman, ik neem véél te veel mee! En ik sleur dan nog niet eens een paard mee.
Maar ik wil gewoon geen natte kleren... En ik moet vrees ik ook nog wat schoolwerk doen, dus sorry als ik een paar keer even asociaal ga zitten (twee mondelinge dingen, duits en frans, en grote test esthetica), maar ik kreeg het deze week écht niet af.

Eilandje

Re: Belgenbokkerstrektocht editie II – praktische beslommeri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 20:14

Naar 't schijnt is er daar ook een kabelaansluiting (volgens Nelis die daar heel even is binnengeweest)

Misschien neem ik donderdag na het eten mijn klein tvtje dan wel mee

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:19

Amaai! Wat een luxe allemaal .

Ik ben aan het inpakken, en wordt daar altijd ongelooflijk opgefokt van. Ik kom hier nog eens een lijstje zoeken en overlopen...

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:28

hihi super, muziek en tv

ik heb ook juist alles klaar gelegd, morgenvroeg inladen denk ik , ik heb nu geen zin meer.

ahja er was daar ook krachtvoer dat we mochten gebruiken zeker? want ik kan niet veel meenemen want dan komen we niet meer toe voor de andere paarden.

Tessake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:37

oke het gaat niet lukken voor mij
had nog wat adressen gekregen van fien maar het ging allemaal teduur worden omdat ze echt van ver moesten komen.
Echt stom dat het zo op het laatste moment iets gebeurt, had er echt zin in alles al klaar staan en naar uitgekeken. Ik zal hier thuis duimen voor jullie dat jullie goed weer hebben! En staleigenaar wil vrijdag al met mij gaan wandelen omdat hij het ook erg vond dat ik niet meer kon gaan.

amuseer jullie!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:48

saartje39 schreef:
ahja er was daar ook krachtvoer dat we mochten gebruiken zeker? want ik kan niet veel meenemen want dan komen we niet meer toe voor de andere paarden.

Sarah, als je wil gebruik je gewoon maar van mij, dan neem ik een voller tonnetje mee. Ik denk niet dat het goed is van Sirkaan om plots van voer te veranderen en jullie hebben toch hetzelfde als ons?
Mag ik dat tonnetje dan in jullie jeep steken? Want ik denk dat dat niet in onze auto gaat

Ik weet niet wat voor kleren ik allemaal moet meenemen, ik haat inpakken. Voor Licor heb ik bijna een hele stal mee

Wat jammer Tessa!!!

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:01

Hmm ik heb mee:
-zadel
-singel
-twee doekjes, eentje met tassen waar je in mijn ogen genoeg kan insteken toch voor 25km maja ik ben dan ook geen grote eter steek daar enkel mijn touw in, hoevenkrabber, klein flesje water, twee sandwiches en iso betadine
-poetsgerief
-EHBO spulletjes vooral veeeeeeeeel zalf
-hoofdstel
-beugelriemen
-extra halster
-extra koord
-zak wortelen, waar er al een paar slechte tussen zitten dus mensen verdelen maar voor ze helemaal slecht zijn
-eten
-emmer
-hoofdstel gewoon, in geval er toch is in de piste wordt gereden...

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 22:14

Indra haar gerief is al ingepakt, het mijne nog niet, en mijn auto zit dus al bomvol chance dat hij op tijd gemaakt is want in Nelis zijn auto'ke-met-mini-koffer had dat dus nooit allemaal gepast

Bweik, nu mijn eigen gerief nog verder inpakken en dan nog kijken hoe we morgen gaan rijden. En ik wil eigenlijk gaan slaaaaapen.

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 22:49

Lobke, mag ik de zaag uithangen en je nog eens herinneren aan mijn SD-kaart? Anders kan ik dit weekend geen foto's maken

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 23:28

Voor morgen heb ik een rit uitgetekend van ongeveer 23 km. Aangezien we pas laat zullen vertrekken, tegen dat we uitgepakt zijn enz, lijkt me dat wel genoeg voor de eerste dag. De dagen erop kunnen we dan wat langere ritten doen (30 km per dag zou zeker haalbaar moeten zijn, meer ook, maarja, 30 km lijkt me een mooie afstand), behalve misschien een dag maar een halve dag en dan nog wat vrijspringen in de piste oid?? Zien we morgen wel!

Brengt er iemand zilverpapier mee? (ging Tessa normaal meebrengen)

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:34

Moest er nog iets nodig zijn, gelieve me dit dan even te melden, woon toch kort bij de ruiterschool dus kan rap iets binnen brengen

Idra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:39

Eilandje schreef:
Lobke, mag ik de zaag uithangen en je nog eens herinneren aan mijn SD-kaart? Anders kan ik dit weekend geen foto's maken

Neem ik mee! Ik zal proberen aan het zilverpapier te denken ook.

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 06:30

Titsia schreef:
Moest er nog iets nodig zijn, gelieve me dit dan even te melden, woon toch kort bij de ruiterschool dus kan rap iets binnen brengen

Dank u Titsia, is lief (ik heb wel jouw nummer niet, maar wsch één van de anderen wel?)

saartje39

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:20

Eilandje schreef:
Titsia schreef:

Dank u Titsia, is lief (ik heb wel jouw nummer niet, maar wsch één van de anderen wel?)

ik heb titsia haar nummer!
zilverpapier had ik mee, het was tessa die voor het afwasgerief ging zorgen denk ik? maar ik heb niet echt zo'n tijltje ofzo...

tot sewwes allemaal!

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 08:22

Als niemand dat bij heeft zoek ik hier straks wel afwasproduct enz bijeen...