Paarden Vierdaagse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 12:17

hihi, ik houd er inderdaad maar rekening mee dat t niks wordt, dan kan het straks net tegenvallen iig

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 16:56

agh wij gingen juist voor het low budget en de gezelligheid hihi.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:18

oh, ehm yuri ik had het dus over de inschrijving, niet over het sanitair ed (even voor de zekerheid )

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 07:34

o nee, mijn reactie was niet voor die post , maar voor die van de blokhut

Ik hoop het ik duim dat we erbij zitten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:06

haha, aha oke!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:15

Hé, mn vader wilde daar met mij+pony heen.
Heeft ie het de hele dag over. Het is toch van de zomer?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:29

eeeeeeeeeeeeeehm, de inschrijving is alweer een dag of 6 gesloten het was een stormloop dus je bent een beetje aan de late kant

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:49

Inderdaad Emma, je kan er nooit meer bij dus...
Volgend jaar weer een kans, aar tis echt haasten, de inschrijving is binnen enkele uurtje gesloten.

kidding

Re: Paarden Vierdaagse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:54

ha tones volgend jaar doen wij ook mee!!!!gaan wel effe in trainingskamp toch???

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 22:15

Rekenmaar van Yes!!!!
Dit jaar nog maar ff bij m`n zus in de tuin zitten, komen ze langs.
Erg lollig, zo`n grasweggetje waar een grote kuil in zit, zie je al die koetsiers bijna van de bok afstuiteren ( moeten ze maar niet zo asociaal hard rijden, langs een weiland waar paarden in staan )

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 07:55

Yuri schreef:
Inderdaad Emma, je kan er nooit meer bij dus...
Volgend jaar weer een kans, aar tis echt haasten, de inschrijving is binnen enkele uurtje gesloten.

Haha okay.
Mss staan we al ingeschreven, geen idee.. Ik heb me dr eigenlijk helemaal niet mee bezig gehouden.

Zal het eens vragen aan vaderlief.

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 13:02

Dan moet je vader heel snel geweest zijn, want de inschrijving zat echt binnen enkele uren vol en werd gesloten. ik heb afgelopen maandag echt bij mijn email gewacht

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 17:44

Binnen enkele uren vol?
Das inderdaad erg snel!
Vorig jaar was het inschrijven als ik het goed had binnen een week al gesloten.
Blijkbaar weten steeds meer ruiters/menners de weg hierna toe te vinden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:26

Yuri, dat deed ik ook, braaf zondagnacht om 0.00 uur (ik bedoel, dan werd het de derde toch ) helaas was ik zo moe van het lange wachten (tot laat in de nacht) dat ik me de volgende ochtend versliep en me pas laat inschreef

foetsie, binnen vier dagen als ik het goed heb ook al vrij snel dus!

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:17

haha ja ik zat vanaf 7 uur achter de computer

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:57

whaha, erg he

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 09:13

Ik moet er wel om lachen om die super vroege inschrijvingen, hihi! Ik zie t al voor me hoe iedereen bij zn computer zit te wachten, haha! Dan was t niet zo gek dat die site s'avonds laat plat lag, haha!

Ik ben wel benieuwd naar mensen die van de bok stuiteren omdat ze zo hard gaan, lijkt me een erg grappig gezicht:P waar zit die kuil?haha!

Beetje leedvermaak moet kunnen hoor, ik heb zelf ook een gebroken been, kan ik eindelijk eens om iemand anders lachen:P haha!

Tot de vierdaagse allemaal!!!!!!!!!!!

Yuri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:29

overigens hoop ik niet dat er alleen maar van die debielen in galop voorbij komen racen, dan wordt mijn paard echt onwijs irri, en link ook.

Ik neem aan dat de algemen regels gelden, stap passeren, maar het schijnt dat niet iedereen zich daar aan houdt hoorde ik al

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:32

In stap passeren wordt lastig denk ik met zoveel tegelijk op één route. Maar we zullen zien....voorlopig moet ik nog aan de gang voor een stal. Tot nu toe heb ik nog niets passends kunnen vinden, iemand nog suggesties?? Het gaat wel om twee echt grote paarden, dus van die ponyhokken dat past dus niet......

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:59

Op de site van de 4 - daagse kun je een mailadres vinden als je op zoek ben naar stallingsadressen. Dan sturen ze je een hele lijst toe. Het mailadres en info hierover kun je vinden onder deelnemers informatie.

Volgens mij werd er bij wel iedere keer netjes gevraagd of men kon passeren. Zelfs toen ik het nr plaatje aan het halster op een betere plek bevestigde onderweg stopte iedereen om te vragen als alles wel goed was of als ik hulp nodig had.

Alleen vind ik het zelf wel jammer dat de aanspanningen en ruiters dezelfde route rijden. Mijn paard vond een zon rammelende aanspanning helemaal niets en hij is wel wat gewend! (Loopt zelf ook aangespannen, maar reed die dagen hem onder het zadel.)

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:21

Bij de cannenburgh in Vaassen hebben ze gewoon grote boxen. Dat is gewoon soort manege zeg maar...

Ik had daar zelf eerst ook voor gekeken, omdat ik eerst met kwpn zou gaan, maar ik ga met ijslander en welshcob. Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:39

En hoever is dat dan van het startterrein want we willen graag onder de man naar de start, maar dat moet dan niet al te ver zijn uiteraard....

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:43

Nee, dat is onder de man niet te doen. Moet je wel even met trailer gaan. Ik zou even lijst vragen bij paardenvierdaagse. Ik heb m zelf ook wel , maar weet even niet waar. Ik zou een plekje in Emst proberen te zoeken of in Epe. Maar let goed op waar, want het is al snel te ver om onder de man te doen. Ik denk trouwens dat je een beetje laat bent om nog stalling zo dichtbij te zoeken. Een weiland lukt denk ik nog wel, maar stallen zijn er echt maar bepert.

Succes!!!!!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:07

Nee dat werd te ver, die lijst had ik dus al opgevraagd en na enig zoekwerk heb ik zojuist twee stallen besproken bij stal Marsman. Ziet er super uit en 4,9 km van het startterrein dus das onder de man prima te doen!

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:04

ok, ik vind 4,9 km nog best ver......t is wel heen en terug.....dus toch bijna 10 km extra wat je dan rijdt elke dag. Ik hoop dat je goed zitvlees hebt, haha:D In ieder geval heel veel plezier!! Je zal zelf wel weten wat je doet en wat je paardjes aan kunnen:-).