Rekenmaar van Yes!!!! Dit jaar nog maar ff bij m`n zus in de tuin zitten, komen ze langs. Erg lollig, zo`n grasweggetje waar een grote kuil in zit, zie je al die koetsiers bijna van de bok afstuiteren ( moeten ze maar niet zo asociaal hard rijden, langs een weiland waar paarden in staan )
Dan moet je vader heel snel geweest zijn, want de inschrijving zat echt binnen enkele uren vol en werd gesloten. ik heb afgelopen maandag echt bij mijn email gewacht
Binnen enkele uren vol? Das inderdaad erg snel! Vorig jaar was het inschrijven als ik het goed had binnen een week al gesloten. Blijkbaar weten steeds meer ruiters/menners de weg hierna toe te vinden.
Yuri, dat deed ik ook, braaf zondagnacht om 0.00 uur (ik bedoel, dan werd het de derde toch ) helaas was ik zo moe van het lange wachten (tot laat in de nacht) dat ik me de volgende ochtend versliep en me pas laat inschreef
foetsie, binnen vier dagen als ik het goed heb ook al vrij snel dus!
Ik moet er wel om lachen om die super vroege inschrijvingen, hihi! Ik zie t al voor me hoe iedereen bij zn computer zit te wachten, haha! Dan was t niet zo gek dat die site s'avonds laat plat lag, haha!
Ik ben wel benieuwd naar mensen die van de bok stuiteren omdat ze zo hard gaan, lijkt me een erg grappig gezicht:P waar zit die kuil?haha!
Beetje leedvermaak moet kunnen hoor, ik heb zelf ook een gebroken been, kan ik eindelijk eens om iemand anders lachen:P haha!
In stap passeren wordt lastig denk ik met zoveel tegelijk op één route. Maar we zullen zien....voorlopig moet ik nog aan de gang voor een stal. Tot nu toe heb ik nog niets passends kunnen vinden, iemand nog suggesties?? Het gaat wel om twee echt grote paarden, dus van die ponyhokken dat past dus niet......
Op de site van de 4 - daagse kun je een mailadres vinden als je op zoek ben naar stallingsadressen. Dan sturen ze je een hele lijst toe. Het mailadres en info hierover kun je vinden onder deelnemers informatie.
Volgens mij werd er bij wel iedere keer netjes gevraagd of men kon passeren. Zelfs toen ik het nr plaatje aan het halster op een betere plek bevestigde onderweg stopte iedereen om te vragen als alles wel goed was of als ik hulp nodig had.
Alleen vind ik het zelf wel jammer dat de aanspanningen en ruiters dezelfde route rijden. Mijn paard vond een zon rammelende aanspanning helemaal niets en hij is wel wat gewend! (Loopt zelf ook aangespannen, maar reed die dagen hem onder het zadel.)
Nee, dat is onder de man niet te doen. Moet je wel even met trailer gaan. Ik zou even lijst vragen bij paardenvierdaagse. Ik heb m zelf ook wel , maar weet even niet waar. Ik zou een plekje in Emst proberen te zoeken of in Epe. Maar let goed op waar, want het is al snel te ver om onder de man te doen. Ik denk trouwens dat je een beetje laat bent om nog stalling zo dichtbij te zoeken. Een weiland lukt denk ik nog wel, maar stallen zijn er echt maar bepert.
Nee dat werd te ver, die lijst had ik dus al opgevraagd en na enig zoekwerk heb ik zojuist twee stallen besproken bij stal Marsman. Ziet er super uit en 4,9 km van het startterrein dus das onder de man prima te doen!
ok, ik vind 4,9 km nog best ver......t is wel heen en terug.....dus toch bijna 10 km extra wat je dan rijdt elke dag. Ik hoop dat je goed zitvlees hebt, haha:D In ieder geval heel veel plezier!! Je zal zelf wel weten wat je doet en wat je paardjes aan kunnen:-).