Hee ja, inderdaad stil. Ik heb geen idee, de vakantie is nu inmiddels alweer afgelopen, dus het zal een moment moeten zijn waarop iedereen kan. Ook de niet-scholieren. Waarschijnlijk in het weekend ofzo.
Ik denk dat veel mensen niet meer reageren omdat er nu al een tijdje "overlegd" wordt hoe wat wie en waar. Omdat er nog niet veel vooruitgang te zien is, wordt er waarschijnlijk weinig gereageerd. Prik een datum en ik denk dat er dan wel weer meer gereageerd word.
ik wil ook nog meeten! k denk alleen dat op de achterhoekse paardendagen wel het beste is. (als het niet bevalt kan je altijd nog vluchten hahaha niet dat ik dat verwacht hoor)
dat zeg ik nou wel zo makkelijk, maar ik kan dat weekend helemaal niet
een vriendin van me komt dan helemaal uit Italie en kreeg gister pas de datums door, misschien meeting met een andere wedstrijd? Varsseveld ofzo? geen idee wanneer dat is, maar dat zien w wel
Ik heb al een paar keer gevraagd of er interesse is om de meeting vanuit stal montferland te huoden. Hierop is erg weinig reactie gekomen, net als op de vraag wanneer de meeting gehouden zou moeten worden. Als ik meer weet dan ga ik verder actie ondernemen.
Wat mij betreft is 26 of 27 mei (vrijdag of zaterdag na hemelvaart) een optie voor een rit/meeting. Als ik weet hoeveel mensen mee willen dan kan ik vragen hoe duur het is om een paard te huren. Na de tijd ook plaats zat om nog even wat te drinken.
26/27 mei wil ik wel mee Moet ik ook wel even weten hoeveel het kost. Maar volgens mij is het niet zo heel duur toch? @Mayra: Het lijkt me toch zowieso handiger als we op zaterdag gaan. Makkelijker met vervoer voor degene waarvan de ouders moeten rijden denk ik