Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mietje schreef:Misz_J schreef:miss een leuke tip: DE HOSTEL!! komt morge uit, maar wij hebben zo onze contactenEen hele goede, als ik de reclame moet gelove, lijkt me echt ontzettend eng!!!
![]()
Is het al duidelijk wáár de meeting gehouwe gaat worre???
Die lijkt me inderdaad wel tof!
Gaan we die kijken?
Flew schreef:Owh, ik ben ook zo'n mietje, mag ik mee?
Muizje schreef:Hahaha, zitten we daar met z'n allen te gillen
judith_cloud schreef:Moet iedereen eigenlijk ook nog wat mee nemen? Eten drinken ect. Of doen we gewoon zo dat degene bij wie het wordt gehouden eerst alles haalt en regelt en dat we daarna de kosten delen?
blondy_love schreef:ik ga op de wc zitten
want als iemand me laat schrikken gil ik zo hard en pis ik bijna in me broek
Tellie schreef:judith_cloud schreef:Moet iedereen eigenlijk ook nog wat mee nemen? Eten drinken ect. Of doen we gewoon zo dat degene bij wie het wordt gehouden eerst alles haalt en regelt en dat we daarna de kosten delen?
Ik denk dat als 1 iemand iets haalt en dat we daarna de kosten delen het handigst is. Anders moeten we allemaal met eten gaan zeulen in de trein en alles.
Citaat:Mensen die eventueel zouden durven komen[voor de meeste nog niet zeker maar om even een schatting te maken van hoeveel er ongeveer gaan komen, zullen nog wel afvallen/bijkomen]:
- Ilkkah
- Aliesje
- crazy_funky
- Sooff
- Jenni (sleept Ilona mee)
- urselin
- Tellie
- Mietje
- Inky_devil
- Blondy_love *ilse, 15 jaar*
-----------------------------------------------------------------------------------------