Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 16:40

Idd, het lijkt me geen goed plan op zaterdag te gaan.
Het merendeel kan dan niet, en de manege heeft dan ook geen voldoende paarden ter beschikking. Het lijkt me het verstandigst om het op een zondag te doen.
Én het lijkt me sterk dat al die mensen die zich nu hebben aangemeld ook daadwerkelijk meegaan, er zullen vast een boel niet komen hoor

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:49

ikke wel als het 23 april is (dus de dag na zaterdag )

maar er zullen er zeker een paar afvallen wegens ziekte of toch niet mogen/kunnen enc..
of ik moet ziek zijn uiteraard!...kwas dr eerst over aant denken een vriend van me mee te nemen...die wil dat altijd zo graag eens doen mja...dan zal hij ook nog eerst op logeles moeten ennuh...dan ga ik hem echt niet in april al buiten laten rijden!!:P
verheug me erop!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:56

Op zaterdag 22 april zal k dan een les moeten missen.. wat ik dus jammer zou vinden.. heb wel toestemming van mijn ouders om te gaan.. als ik het zelf betaal en vervoer heb.. Het is inderdaad zo dat als je de groep splitst je niet met iedereen kan praten.. maar als de manege geen 24 paarden tot hun beschikking heeft.. lijkt splitsen mij de enige oplossing.. Maar ik wacht weer af..

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:04

Maar Dees dan kunnen misschien weer dezelfde mensen niet mee als de vorige keer. En ik vind het gewoon eerlijker dat we nu dan de zaterdag kiezen, de vorige keer was het ook een zondag al. En ja een les kun je toch wel missen!! Je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben!! Britt kan bijv. helemaal niet op de zondag en als we steeds op de zondag gaan dan kan zij dus nooit mee, en misschien wel meerdere!! Britt mag gewoon dan niet en kan dan ook gewoon echt niet, en jullie hebben dan een rijles die (vind ik) best een keertje kan afzeggen, als je ziek bent kun je ook niet rijden en mis je dus ook wel eens een les!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:05

Sja, Sandra, d'r is bij ons een systeem waarbij het niet zo fijn is om een les te missen, omdat je die dan ook weer moet inhalen.

Maar ik kan op zaterdag wel.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:09

Want hoe laat hebben jullie les?? Kijk als we dan misschien s'morgens gaan dus bijv. om 10-11 uur vertrekken en op zijn laatst 13 uur terug zijn. Dan kunnen we dan nog even wat drinken en dat we dan rond 14 uur daar vertrekken en dan zijn jullie rond 14.30 thuis en dan kunnen jullie mss wel meteen door naar de manege!?

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:22

nou mij gaat het nog het minst om lessen missen (ik rij dan niet) maar omdat we al met zoveel zijn en dus veel paarden nodig hebben is de kans op zaterdag 10x kleiner dat er genoeg paarden zijn dan op de zondag...10 uur vind ik te vroeg om te vertrekken 11 uur zoals laats vind ik prima...(afhankelijk van WAAR het is)

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:29

Ja precies wat jullie zeggen er zullen genoeg mensen afvallen. En nogmaals ik hoop niet dat we met 24en gaan buitenrijden, vind ik gewoon veel te veel. En dan heb je er misschien mee, die niet durven etc. En als je dan met minder bent kun je daar beter rekening mee houden, met 24 en niet!!

Kaiya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:35

Ik kan opzich zaterdag ook wel, maar dan zal de manege wel niet kunnen

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:40

Ik kan op zaterdag ook gewoon want een les missen maakt mij niet uit.. maar het is net zoals AlexandraM zegt: Ik heb eigenlijk ook geen zin om met 24 mensen te gaan rijden.. dat is te onverantwoord...

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:49

Je bedoelt denk ik Wisperke!! en we kunnen altijd de betreffende manege bellen!!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:51

Ja sorry ik bedoel wisperke.. En tjah de manege bellen kan ook.. of het kan met 24 mensen..

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 19:53

neej niet met 24en ik denk dat de meeste het gewoon dan onverantwoord vinden!! Ik denk dat we gewoon eens moeten bellen welke mogelijkheden der zijn. Persoonlijk denk ik dat het de zaterdag wel kan. Aangezien een manege zoiets aanbied en de meeste in het weekend vrij hebben. En ze gaan denk ik niet iets aanbieden wat ze niet waar kunnen maken!! Want klant is koning he!!

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:07

Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met 24 mensen buiten te gaan rijden. De kans dat er dan iets gebeurd is gewoon veel groter en da risico neem ik liever niet.

@Alexandra, mijn mening is dat te onverantwoord is om iemand mee te nemen die nu nog longelessen neemt (geen logelessen ). Dan zou iedereen meekunnen die wel eens op een paard heeft gezeten, geen goed idee dus

Ik vind dat we de keuze moeten afwegen tussen zondag en zaterdag. Naar mijn inziens is het altijd mogelijk om een manegeles af te zeggen voor een buitenrit, maar goed dat moet iedereen voor zich zelf weten;)

Alleen denk ik dat de manege op zaterdag weinig paarden tot hun beschikking heeft en zeker niet voor zoveel mensen. De manege geeft namelijk op zaterdag veel manegelessen.

Mij maakt het niet uit op welke dag we gaan.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:16

Mij maakt het ook niet uit.. en ik denk inderdaad dat er op zaterdag niet veel paarden ter beschikking zijn.. k weet niet hoeveel paarden ze daar op brunsum hebben?

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:16

Ja we kunnen altijd bellen (ze bieden iets aan, en dat zijn buitenritten en wanneer kunnen de meeste mensen juist ja za en zo en vak. lijkt me stug dat ze dan geen paarden hebben voor buiten te rijden het is hun inkomen), maar ik ben gewoon van mening dat we nu de zaterdag moeten gaan en trouwens in April beginnen ook weer de wedstrijden en dan zal er ook wel wedstrijd zijn!! Dus zouden de wedstrijdruiters onder ons ook niet mee kunnen!! E

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:18

Voor mij is de zaterdag goed

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:19

Voor mij ook

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:23

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu uiteindelijk mee gaan.....

#Ymke#

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:34

ik meld me ook even

ik kan het weekend van 22/23 iig niet op zondag, dan heb ik wedstrijd en dat is tevens een selectie en die moet ik echt rijden (we hebben heel weinig selecties dit jaar).
Maar ik vind het geen probleem om dan zaterdag de 22e mee te rijden.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:35

Ja en dat probleem heeft nathalie dan ook als ze mee wil!!

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:59

_Anke_ schreef:
Persoonlijk vind ik het onverantwoord om met 24 mensen buiten te gaan rijden. De kans dat er dan iets gebeurd is gewoon veel groter en da risico neem ik liever niet.

@Alexandra, mijn mening is dat te onverantwoord is om iemand mee te nemen die nu nog longelessen neemt (geen logelessen ). Dan zou iedereen meekunnen die wel eens op een paard heeft gezeten, geen goed idee dus .

haha ik zei toch ik ga hem niet mee nemen met buitenrijden dat hij eerst maar eens gaat lessen (al helemaal met zoon groep!!!)

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:04

mij is zaterdag ook goed en ja met 24 mensen rijden is niet echt iets wat ik zie zitten!!!... maar als er genoeg paarden zijn vind ik dat we best kunnen splitsen! 2 begeleiders en 2 groepen KLAAR! (mist ze genoeg paarden hebben enzo die zaterdag)
erna ZOUDEN we dan wat kunnen drinken in de kantine (die volgensmij dan erg vol word maar ach wat dat betreft zit je beter in oirsbeek mooie gezellige en grote kantine maarja volgensmij verhuren ze daar geen paarden voor buiten te rijden al zitten ze wel aan het bos....

maar zoals ik al zei als we met 24 rijden praten we niet met iedereen dus spiltsen lijkt mij geen probleem!!! als we erna nog wat drinken de eigenpaarden in de wei zetten (Daarover moet de gene die belt nog even informeren!!!)
en dan kunnen we ook kletsen met zijn allen!!!

nouja...ik houd het topic in de gaten!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:05

We kunnen toch ook gewoon een half uurtje wat drinken of zow ik neem aan dat de paarden best een half uurtje alleen daar in kunnen staan!?

#Ymke#

Re: Limbo Meeting: De Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:07

Ik moet nog wel even kijken of ik tegen die tijd weer mobiel ben. Aangezien mijn huidige trailer verkocht is en mijn nieuwe nog niet geleverd. Maar ik ga er wel vanuit, ik moet 9 april ook op wedstrijd