En als we er niet uit kunnen komen wat betreft buitenrit of huifkartocht dan organiseren we gewoon twee meetings Maar ik vind het allebei een leuk idee, dus mij maakt het niet echt uit wat het wordt!
ha ja nou hier de vraag dan want ik ken niet echt veel mensen...hooguit van bokt zelf...die paardrijden en mee gaan...daarna is het dan afhankelijk van hoelang het duurt hoeveel het koste enc...
ik heb er al zin in!! hihi erg he....weet verder niks te zeggen. Huifkar lijkt mij erg leuk omdat ali toch nog rustig aan moet doen. Maar eventueel gewone buitenrit en dan splitsen vind ik ook prima, wil hem natuurlijk niet teveel belasten in zijn rug.
Oké voor iedereen die net inschakelt... aangezien de vorige meeting op de brunssummerheide erg geslaagd was... wordt er nu een nieuwe meeting georganiseerd.
het punt is alleen dat we tijdens de vorige meeting niet met iedereen gekletst hebben tijdens de rit omdat dat i.v.m. bepaalde omstandigheden niet mogelijk was (denk aan frisse paarden en manegepaarden die voorop liepen en de eigen paarden achteraan e.d.) dus daarom is er nu het idee om een huifkartoch te gaan maken zodat we wel met zn allen kunnen kletsen, of een buitenrit en daarna eventueel nog wat drinken of zo... maar dan zitten de mensen met een eigen paard met het probleem waar ze hun paard zo lang zetten...
da's een korte samenvatting, voor meer info moet je toch echt het hele topic maar gaan lezen
*aan deze samenvatting kunnen geen rechten worden ontleend *