Maris89 schreef:Ja inderdaad! Ga in de vakantie iig wel lekker in Madestein rijden, dus als er iemand met mij samen wil!?
ikke ikke ikke!

Haha, je weet het, ben er waarschijnlijk dagelijks te vinden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maris89 schreef:Ja inderdaad! Ga in de vakantie iig wel lekker in Madestein rijden, dus als er iemand met mij samen wil!?
Inky_devil schreef:ik heb geen haast hoor.
_Ama_ schreef:HeeeY het toppic gevonden
Ik wil wel foto's makenl...lijkt me wel gezellig, moeten jullie maar zeggen wanneer...
Ik houd het toppic wel beetje in de gaten
Maris89 schreef:Heb mn werktijden van week 9,10 en 11. En ik week 9 en 10 moet ik zondags werken. 11 niet, dus zullen we dan die doen? dat is 19 maart.
@ Kim, ja ik ga vrijdag ook met Pipanda naar het strand dus je kan meegaan, pepe is nu gewoon hardstikke lief hoor. Maar we kunnen ook wel een keertje samen gaan! Misschien dinsdag ofzoo?? Moeten we ook even kijken wat voor weer het wordt, volgens mij wordt het echt bagger!
Auky schreef:Maris89 schreef:Heb mn werktijden van week 9,10 en 11. En ik week 9 en 10 moet ik zondags werken. 11 niet, dus zullen we dan die doen? dat is 19 maart.
@ Kim, ja ik ga vrijdag ook met Pipanda naar het strand dus je kan meegaan, pepe is nu gewoon hardstikke lief hoor. Maar we kunnen ook wel een keertje samen gaan! Misschien dinsdag ofzoo?? Moeten we ook even kijken wat voor weer het wordt, volgens mij wordt het echt bagger!
Hoelaat gaan jullie vrijdag?
Als het haalbaar is voor mij (moet om half 5 weer op stal zijn) wil ik wel mee
Citaat:Hej!Goed nieuws! Het gaat al beter met Star.Hij kon weer gewoon staan en stappen ging alleen wat stijf. Voor het stappen wel dik (stalbeen) maar daarna dun! Xxx Hannah