Ik denk dat je een vrij grote zoekpartij moet opstartten als hij vandaag niet wordt gevonden! Straks staat hij met zijn teugels ergens vast....je moet er niet aan denken!
He balen, is hij nog steeds niet terecht.. Ik kan niet meer voor jullie doen dan sterkte en succes wensen! Eerlijk waar hoop ik dat hij snel terecht is
bahbah,...wat een drama! En weet niet of het kan en mogelijk is enzo. maareh, hebben ze daar geen helicopter? als ze daarmee richting het gebied gaan waar ze het laatste is gezien heb je een grotere kans op het vinden. (weet dat ze duur zijn enzo, maar politie enz. hebben ze ook)
Het feit dat ze wel op andere plekken tre zien is duidt er iig op dat ze dus nog (hopelijk) niet vast staat.
En ze heeft een wintervacht dus de kou zal haar ook niet vellen. Maar ik denk dat zij nu ook hard opzoek is naar andere paardjes of bekende mensen.
Voor alle mensen die gaan zoeken succes!!!! Ik hoop zo dat ze hem gaan vinden of dat iemand zich meld bij de politie hierover!!! Mensen ik zal dit even blijven volgen. Ik wens de eigenaresse ook veel succes en sterkte!!!!!!
Ik voel de machteloosheid gewoon bij mezelf! Heel veel succes met zoeken en ik hoop dat dit verhaal snel een goed einde gaat krijgen! Ik duim er in ieder geval heel hard voor!!!!! Sterkte!!!!!!!!!
hij is nog niet terecht, hij is zoekgeraakt bij het strand van castricum, maar aangezien hij al zo'n 24 uur weg is kan hij een behoorlijk einde verder zijn.
Oh, wat vreselijk erg, dalijk is hij ergens van schrik de zee ingerend!! dat is het eerste wat in mij opkwam. Het strand is best groot, misschien is hij wel verdronken .. ECHT VRESELIJK!! Heel veel sterkte
Dat is waar dimple ,mijn pony was ooit s'nachts ontsnapt uit de wei en een dorp verder terug gevonden waar ze geboren was.Daar was ze al een jaar of vier weg zelfs.Ze is daarvoor s'nachts de stad door gemoeten.Niemand die ze ook gezien had.Het was de fokker die belde dat ze terug bij hem stond. Zie of je de regionale tv of zo krijgt ingeschakeld.Of een speurhonden groep.Er zijn er die dat wel willen doen.
Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat jullie hem snel vinden ik zou in ieder geval ook proberen om wat aandacht in lokale kranten te krijgen misschien dat iemand hem dan herkend als een paard dat ergens gevonden is.