Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leandrotje schreef:heeey mense....ik ga niet meekunne...mijn paardje heeft een rib verschove en heeft geen spiere. hij kan pas over 5 week behandeld worde en dan moet ik hem nog weer helemaal trainen voordat ik erop kan....dus meegaan gaat me niet lukke!
Citaat:ik denk dat we dan 15 april gaan rond 3 uur eerder lukt mij niet i.v.m paardrijden op de manege en het verover enzo dus,, en ik wil graag op melody dan nog maar een week later kost me veel te veel geld om te huren
roosjuh1994 schreef:we kunnen niej elke keer weer de datum veranderen dan zijn we in november nog niej geweest
mencis schreef:Nee ik rij eigelijk bijna altijd alleen buiten, dus alleen heen maakt me niet erg veel uit hoor
Ja, maar als we de datum tig keer gaan veranderen tot iedereen kan? Er zijn altijd wel een paar mensen die niet kunnen. Dan blijf je bezig en rijden we over 3 maand nog nietEn dat er naar verlangen valt ook wel een beetje mee hoor
mira_01 schreef:mencis schreef:Nee ik rij eigelijk bijna altijd alleen buiten, dus alleen heen maakt me niet erg veel uit hoor
Ja, maar als we de datum tig keer gaan veranderen tot iedereen kan? Er zijn altijd wel een paar mensen die niet kunnen. Dan blijf je bezig en rijden we over 3 maand nog nietEn dat er naar verlangen valt ook wel een beetje mee hoor
je rijd ook wel s met mij buite