1. Boktnaam= Gilraen Naam= Emma Leeftijd= 15 Woonplaats= Lelystad Neem je iemand mee?= Uhm...Nope(of miss wendy of Linda) Vervoer?= Jah:D Me papa
2.Boktnaam= Aster_lover Naam= Suzanne Leeftijd= 16 Woonplaats= IJsselmuiden Neem je iemand mee?= nop Vervoer?= Kan alleen met bus dus het moet dichtbij zijn.
2.Boktnaam= Ier Naam= Iris Leeftijd= 14 Woonplaats= Marknesse Neem je iemand mee?= misschien Vervoer?= Bus, maar kan daarmee niet verder dan Emmeloord .
.Boktnaam=Chatelaine Naam=Brenda Leeftijd=18 Woonplaats=Lelystad Neem je iemand mee?= Ja ik vind kath maar die gaf zich hier toch al op !! Vervoer?=Is vast wel te regelen
Boktnaam= Deeday Naam= Ashmee Leeftijd=20 Woonplaats=Hierden Neem je iemand mee?= Misschien Vervoer?= Eigen auto
Even uitleg over bus knal duo.
Ben tijdens het buiten rijden tegen een connexion bus aan geknald toen me paard de weg op vloog, die bus reed ongeveer 80 dus dat deed wel even pijn kun je stellen.
oh ff shoppen eerst ff naar batavia stad en daarna in het centrum bij het gemeentehuis daar en de bios weet niet hoe het heet Dit vind ik een heel goed idee...kan Brenda me meteen is een meisjes outfit aanlaten schaffen
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!