Dat lijkt me logisch voor iedereen. Ik bedoel of iedereen mee kan zoals het nu lijkt. ((uitgesloten van de invloeden van dingen die je zelf niet in de hand hebt))
Hoi Mensen, Ik ben getipt door Tallgirl dat jullie een rit aan het organiseren zijn. Lijkt me errug leuk om mee te gaan! Als dat nog kan tenminste... Zag dat de groep al behoorlijk groot is.... Ik weet niet of er al een datum is bepaald, maar ik kan eigenlijk alleen maar op zondag. wel het liefst in januari, want december is zo'n drukke tijd. En ik kan alleen maar komen als mijn man wil rijden, want ik heb geen E-rijbewijs. En ik kan ook alleen maar komen als het niet glad is of ijzelt, maar dat spreekt voor zich denk ik. Er werd ook om een naam gevraagd: Boktnaam van mij is Elinuh Echte naam is Eline Naam van paard is: Facheux (spreek je uit als fasjeu) Mijn leeftijd is: sinds gisteren 31 jaar Ik hoop dat ik nog mee mag/ kan. Facheux is een grote lieverd, maar wel een bangerik . Hij durft niet alleen op pad en dus niet voorop, maar er is vast wel een paard waar hij achteraan kan kachelen. Groetjes Eline & Cheux
Hoi Elinuh! Welkom op bokt! Ik ga ook mee met m'n haffie Durante.. En Durante is weer een stalmaatje van Nepal ,waar Tallgirl de verzorgster/bijrijdster van is Leuk dat je ook mee gaat !
Hoi Altingd, Bedankt voor het warm welkom. weet je ook of er al een datum bekend is? groetjes elinuh P.S. Cheux is een KWPN-ruin van 18 jaar oud, hij is 1.74m groot maar hij is net zo lief als hij groot is, zo niet nog liever.
Ik had steeds in m'n hoofd dat het op een zaterdag was,maar heb net 't topic weer ff helemaal doorgelezen,maar het is dus op een vrijdag; 6 jan... Oei,ik moet dan eigelijk aan het werk ,maar probeer nog wel vrij te krijgen...
En wat Mietje zegt klopt wel. Iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld, kan voor zover op 6 januari wel, anders melde diegene zich ook niet aan... En we hebben al een best grote groep, tot nu toe