dekker baan voor uur 20 euro : p.p. of gewoon met zn allen ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mandy_b_s schreef:als renza gaat vind ik het misschien ook wel leuk
dekker baan voor uur 20 euro : p.p. of gewoon met zn allen ?
Volgens mij is 20 euro gewoon per baan en kunnen er max 6? op een baan? dus dan is het €3,35 per persoon? Is er trouwens al een lijstje van wie er meegaan enzo?
renza schreef:Dan ga ik ook maar mee
renza schreef:@ Devilish: dat klopt, heb vorig jaar examen gedaan.
renza schreef:Ja dat klopt alweer
* om maar ff mee te stalken ??
Maroush schreef:Zit jij trouwens bij ons in de kerk *waar ik altijd zo braaf naartoe ga* om maar ff mee te stalken ??
En Irene, je moet het nog wel ff uitleggen hoor. Je weet toch dat je vrienden eerst door mij gekeurd moeten worden

Maroush schreef:Zeg maar rustig traumatisch
Bij 'latijn' denk ik altijd meteen 'Jesse', eigenlijk bij school in het algemeen al
Grapjeee hoor, ik kan me jesse nog herinneren in ongeveer alleen een boxer met een soort handdoek erom toen z'n leraar Latijn of Grieks wegging.. sterker nog.. daar heb ik nog foto's van ook haha
. renza schreef:Jesse sleurde Maroush alleen maar elke Latijnse les de klas binnen.
haha waarom dat? 

Maroush schreef:Whaha dat kan ik me ook nog herinneren ja. Was toen de Jong wegging, dat was echt zoooo grappig
Ik heb trouwens een soort van tegenovergestelde relatie met Jesse dan die andere meisjes hoor
Ils, waar blijft je lijstje?

* maak jy ff een lijstje voor me meis
calice schreef:*ils voelt zig ff heel misselijk* maak jy ff een lijstje voor me meis
Hoe komt dat? Ik kan geen lijstje maken want er stopt zo een scooter voor m'n deur en daarvoor moet ik nog even 2 konijnen van een schoon hok voorzien