Ik kan wel niet tegen truitjes die maar tot aan je middel komen, bij mij kruipen die onwijs omhoog . Liever een truitje tot onder je middel .
@ Noukske; daarom hebben we het ook over een t-shirt met lange mouwen . Als het me te koud wordt, doe ik gewoon mn jas aan.. Ik monteer wel een bagagedrager op mn knollie .
Zo mensjes daar ben ik weer. Het was goed, einigste probleem was dat het niet op woensdag en zeterdag kan i.v.m de lessen. Alle andere waren geen probleem. De kosten zijn 12,50 euro per uur. Jullie moeten zelf maar beslissen hoe lang jullie willen gaan. En snel een dag prikken, dus brand maar los.
Ik moet het zoizow zelf betalen.. dus lijkt me een uur het beste (voor mij dan) Qua dag maakt het bij mij niet zoveel uit maar niet op de donderdag graag
Oei . Nouja, ik zal wel vragen, als verjaardagscadeautje . Maar dan ga ik wel niet mee naar 't JIM . Ik krijg misschien ook wel wat geld van mn familie als ik een goed tussenrapport heb, dus 't gaat wel lukken hoor . Ik ga voor 2 uur!
Laatst bijgewerkt door Kaiya op 05-10-05 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Jammer dat ik mn paardje Lara nog niet helemaal heb doorgereden, anders was ik zeker met mn arabotinker van partij geweest.
Als de rit niet op dinsdag, woensdag of donderdag is, Dan zit ik namelijk in Disney met wat vriendinnen, wil ik best een paardje huren maar waarschijnlijk houden jullie dan de rit.. ?
nouja, of ik er nu wel of niet ben, heel veel plezier gewenst
p.s. Geef even een gil als jullie over een paar maanden weer zoiets organiseren, dan heb ik mn Tink vast wel helemaal ingereden