en voor emmz ook
Maar Nyn en Do , kan emma (emmz) dan ook mee ff bij jullie? zodat ze even kunnen rusten want t is best wel lange rit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:1e weekend van oktober?
Is snel, Marlot kan dan even kijken of ht been van Fin goed geneest, en of ze n trailer kan regelen
Samanthaaaaa schreef:Oke leeuwarden is voor mij ook wel te rijden
en voor emmz ook
Maar Nyn en Do , kan emma (emmz) dan ook mee ff bij jullie? zodat ze even kunnen rusten want t is best wel lange rit
nynke19 schreef:Ok effe voor alle duidelijkheid.. normaal krijg ik een mailtje als er nieuw bericht is maar dat is dus niet meer het geval errug aardig... maar ie heus whahah .. uuhm het wordt dus leeuwarden begrijp ik.. wie wat waar gaan we verzamelen.. hoeveel personen zijn er.. die nu zeker weten mee kunnen zoiezo al.. want dan kan ik het even opschrijven.. kunnen dorien en ik wel even wat drinken regelen plus wat lekkers.. das wel zo handig als iedereen dan even een bepaald bedrag mee neemt.. kunnen wij het halen nemen we het bonnetje mee.. mischien een idee.. ik weet niet hoe en wat er nu gaat gebeuren namelijk... we kunnen bij ons verzamelen in de bak... dat is groot genoeg... en dan met zijn allen gezellig het bos in.. idee? zo niet dan hoor ik het wel:d
klaasjuhhh schreef:Ik zou wel mee willen maar ik heb geen vervoer, daarom kwam ik met het idee om het bij ons in Opeinde te gaan doen, waar je desnoods ook nog kan zwemmen en in het bosje/fryske gea kan rijden...
dootjuuh schreef:klaasjuhhh schreef:Ik zou wel mee willen maar ik heb geen vervoer, daarom kwam ik met het idee om het bij ons in Opeinde te gaan doen, waar je desnoods ook nog kan zwemmen en in het bosje/fryske gea kan rijden...
hebben wij weer geen vervoer das dus het banketstaaf
Ramona_lief schreef:Ik ga niet meer mee ..
Mijn shetlander is vanochtend overleden![]()
En Ramona kan niet ik een groep ...