Die meeting gaat niet lukken voor mij. want heb het heel druk en ben blij als ik thuis ben dat ik dan naar de pony's kan. zondags kan ik zowiezo niet want dan moet ik werken.
Jammer... en in een eventuele vakantie kan je ook nie?
*uhum, iedereen komt overal vandaan dus de vakanties zullen wel nie gelijk lopen.... Al lijkt t me best wel logisch dat de kerst vakantie wel (ongeveer) gelijk loopt
13 november weet ik ook niet of ik kan, want zit dan ook met tentamens... maar ik ben dan idd ook voor de strand-meeting, dat is wat makkelijker te plannen!
Haha, wat een gedoe om iets af te spreken met ons, moet er wel om lachen hoor! Maar we doen nu dus een strandwandeling? Rest de volgende vraag: welk strand?!
Owja, dat kan geregeld worden hoor! Er zijn genoeg strandtenten hier! >> *haha een strandtent, uhm nemen we deze of die van 2 vakken verder * Tja zoutelande is idd wel een beetje ver (aangezien we ook nog trug moeten ) maar als we naar dishoek gaan kunnen we ook wel naar t pannekoekenhuisje gaan, tog? is ook wel gezellie
haha *nou tis ongeveer 3 kilometer heen naar dishoek dus das wel te doen tog? rusten we daarna uit met een pannekoekje erbij en lopen daarna weer gezellie trug *
nemen we gwoon de kerstvakantie ofzo? ik denk dat dan de meeste mensen kunnen (iig geen school/toetsen die in de weg staan!)