Het lijkt mij wel een goed idee om pol te openen
Dan weten we hoeveel mensen op welke dag kunnen.
We kunnen ook zo doen:
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:|
Steepjes zette!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:
Vrijdag: /
Zaterdag:
Zondag:/ /
Steepjes zette!!!
veel volgens mij zijn heir ook student. 

Dan moeten we er een wedstrijdje van maken ofzo
We kunnen ook ergens paarden huren, Wanneer we met eigen paarden gaan moet het idd hier in de buurt omdat ik geen trailer heb, of we zouden met zn allen moeten rijden met trailer ofzo. maar een paard huren is ook leuk! ik weet niet of je ergens buiten kan rijden, of we gaan een soort wedstrijdjes doen, met behendigheid enzo. 

Maar ik reed in het begin daar ook nog gewoon mee met de manege lessen toen ik die van mij net had.
Passival schreef:Wat leuk
ik les daar maandagavond iedere week met mn paardje. Geen clublessen maar bij de andere lessen, waar ook de lespaarden meerijden. Heb nog niet zo lang een paard, vanaf augustus. Daarvoor reed ik altijd op manegepaarden en verzorgpaarden. misschien dat ik nog clublessen ga volgen maar ik ben nog niet van plan wedstrijden te rijden bbrrrr zou ik veel te zenuwachtig zijn.
maar ik heb het ervoor over
En dat is inderdaad de pony die ik nu 8 jaar heb. En sinds een kleine 2 maanden heb ik nu een paard erbij, 2 jaar terug ook al een paard gehad, maar helaas was die door blessures later alleen nog maar geschikt voor recreatie en ik wilde graag de sport in en veel bezig met mn paard en dat kon dus niet. Maar nu dus een 3 jarige die ik deze zomer ga beleren. Overigens als alles goed is zijn mn beide paardjes drachtig en heb ik volgend jaar rond deze tijd even 4 paarden 
) haha sorrie het is daar zooooo leuk
Maar ik zal ff naar buiten, genieten van het mooie weer
Ik train er zelf ook vaak in de binnenbak met slecht weer. Een buitenrit in de bossen ofzo lijkt mij dan ook veel leuker
Mis een boktrit en een keer met onse club
Echt het mooiste bos dat ik ken
Maareee mensen jullie moeten ff streepjes zetten wanneer jullie kunnen. Zo komt er nooit een datum!
Glossi schreef:Mischien kunnen we het beter zo doen:
Zaterdagen:
-18 juni
-25juni
-1julie
Zondagen:
-19 juni /
-26juni/
-3julie
En maar weer streepjes zetten
Frouk schreef:Glossi schreef:Mischien kunnen we het beter zo doen:
Zaterdagen:
-18 juni
-25juni
-1julie
Zondagen:
-19 juni /
-26juni/
-3julie /
En maar weer streepjes zetten
Maar mis gaat het ook niet door... Moet even zien of ik vervoer heb
*volcano* schreef:Ik kan alleen 19 of 25 juni.
18e heb ik wedstrijd, 26e heb ik wedstrijd of ga ik met Glossi naar de havelte rit, 1 juli is trouwens op een vrijdag 2 op zat, maar 1 en 2 juli zit ik in duitsland, dus kan ook niet en 3 juli heb ik een clinic (foktmeeting).