leuk marieke dat je ook meegaat.. weer iemand bij de vrienden club..
Wij (skippy en ik) moeten kijken of we op die dag vervoer hebben, er heen stappen is te ver (iets van 2 1/2 uur) Als we geen vervoer hebben gaan we dus niet mee...
hoe groter hoe beter. alleen als het een erg grote groep is ben ik zeker voor een rustig buitenrit van 2 uur. en liever 1x galop want mocht het fout gaan met paar paarden in de groep .. dan gaat iedereen der achteraan en daar hebben denk ik weinig mensen zin in. of wat ik ook wel goed idee vind. als we gaan galloperen allemaal achter elkaar. niet allemaal kris kras door elkaar want dan kan verwachten dat het fout gaat.
maar der was al gezegd dat het een relaxt en rustig ritje werd
Er is toch gezegt dat als mensen harder willen ze ffies een omweg nemen om dan wat meer gas te geven en later aan te sluiten bij de groep. De rest van de groep neemt gewoon een rustig hand galopje denk ook dat ik dat doe! Gwoon relaxed. Maar dit was te afgelopen over dat gedoe over galop of niet hard of zacht dat zien we dan wel. (denk niet dat ik boos ben)
Ik heb mij er bij neergelegd dat we niet hard gaan. Ik doe het voornamelijk om de veiligheid, anders dan weet ik het wel. Als die paarden 1 keer hard zijn geweest willen ze niets anders.. en dan stoken ze de hele groep op. Ik heb dus denk ik liever dat we met 1 groep blijven.. Maar ik ben het wel met noekiejj eens, laten we het dan zien. En niet meer zeuren over die galop nu. Dat zien we allemaal wel. Iedereen ergert zich dood aan ons..
mag ik ff wat zeggen? we gaan er wel vanuit dat ik de weg weet en dat ik alles weet hoe je een pony moet huren enzow, maar ik ga nooit naar buiten, dus ik ken de weg daar niet en ik huur ook nooit een pony, dus ik weet niet of er begeleiding meegaat of niet, dus we hebben eignluk niemand die de weg weet...
en over dat hard gaan enzow, kunnen we dat niet beter onderweg overleggen? want dan weet je hoe de paarden reageren in de groep en hoe druk ze zijn, dat lijkt mij het handigst... (lijk wel een zeurdoos zow, ma goed:P)
heej ik heb een super goed richtings gevoel we komen er wel uit. Toen we met carmel en voska zijn gweest zijn we er toch ook weer uit gekomen komt allemaal wel goed. En wat huren van paarden betreft en of er dan ook begeleiding mee moet dat moeten degene die een paard huren maar voor bellen naar zuna (staat vast wel in het telefoonboek en mss weet mel het wel (dat rijmpt)) Duzzz. Maar bel nog maar niet voordat we weten wat de dag en de tijd is!
Ik heb een vraagje? Als we 2 uur naar buiten gaan vinden jullie het dan erg dan we een half uur heen moeten stappen en een half uur terug. Anders kom je bij zuna nml niet het bos in je kunt alleen maar stappen tot dan! Ik heb nog een andere optie via het lamoen....Daar heb ik vroeger gereden ik ken het bos op me duimpje en meerdere onder ons ook. Het ligt tussen rijssen en markelo...kunt er ook paarden huren....ik weet niet of het kan daar moet dan naar geinformeerd worden. Met 10 minutjes stappen ben je in het bos! Lijkt mij beter...Jullie moeten maar zeggen.
het lamoen lijkt me ook een super plan.. Daar ken ik de weg ook, rij er bijna elke week in dat bos. Vind ik persoonlijk een mooier bos dan de holterberg .. En het is maar eventjes stappen tot het bos..