misshcien is de 2e datum midden september...(17september gloof ik) de volgende dag is cross varsseveld...kunnen we daar mooi ook met z'n allen heen... in bos slapen... jah me fantasie gaat ver
Sorry, maar ik kan zaterdag ook niet... Ik ga namelijk maandag op vakantie, en vertrek vanuit Utrecht. Daarom gaan we op zondag al naar Nieuwegein, vriendin heeft nl kamer daar. En die 2e datum, dat weet ik nog niet hoor, dan zit ik in Groningen, maar ga in het weekend waarschijnlijk wel naar huis, dus ik zal es zien.
ah maar goed, dat ik nog even op het net kan kijken, zo heeft het weinig zin natuurlijk....... mattiboy en ik gaan waarschijnelijk wel, maar zo heeft de meeting ook geen zin als de TS eigenlijk ook al niet gaat.
jah sorry ik kan er echt niks aan doen! ik dacht echt dat ik mocht(kan makkelijk in principe)maarjah ouders ik vind het zeer spijtig,niet voor niets dat ik een 2e datum aanvraag
Ik houd het op de 2e datum. Wordt daarvoor een nieuw topic opgestart? Misschien eerst datums voorstellen, vervolgens in eventuele nieuwe topic poll ervoor maken?
Ik heb mezelf gemeet.. was om 12 uur en tot ongeveer 5 over 12 bij de boom, maarja, d'r was verder niemand die er uit zag alsof die een meeting had dus ben ik ook maar gaan verder feesten