nee, en in het topic zelf hadden we het ook al over n meeting, als ik geweten had dat er een speciaal topic voor was had ik al eerder hierheen gekomen. En nu gaan mn tentamens even voor de leuke dingen, so be it.
ik heb maar 150 pagina's meegedaan :p Toen paste ik al, omdat t werkelijk niet meer ging over t onderwerp waar we over begonnen.... Maar ik wil Mliesje ook wel meeten. En Sebastiaan. Maar we zijn al zolang bezig met iets af te spreken dat mijn zin over is gegaan. Waarom werd die donderdag doodgezwegen? Nouwja. Ik hoor wel via msn dan wanneer er waar n meeting is van 'iemand' *mliesje?!?* En dan kijk ik wel of ik de behoefte voel om te komen. Anders ga ik van de zomer n keer na t hoge noorden *legt sjaal en handschoenen vast klaar* en dan ga ik met Mlies bij Rawr op visite
Het schiet werkelijk niet op met dat meeten hier.. Altijd is er wel wat..
Ik ben nog steeds voor een pretpark-meeting.. Maar voor de rest spreek ik wel op msn of telefonisch af met de mensen die ik wil meeten..
Leuk voor de mensen die nog meer onderling meeten (ik geef jullie groot gelijk!!! ) ... maar op die manier komt er van de meeting zoals bedoeld in dit topic helaas niks terecht..
Laten we gewoon 1 datum prikken en voor de genen die niet kunnen, willen, durven of mogen: Jammerrrrrr
Tip: houd het gesprek centraal. Bepaal waarheen en wanneer (wat en waar) en vraag dan wie mee wil, dan is er ook geen discussie over waar er gemeet wordt en wanneer er gemeet wordt. Mogelijkheden zijn er overigens ook zat. Meeting voor vrijgezelle mannen?? Gaat karten of paintballen ofzo.......
Aan en afmeldingen bijvoegen of verwijderen. Degene die over een week nog in de lijst staan, daar gaan we mee meeten. Dan zullen we ook een datum en plaats prikken*Utrecht*. Ik zal een leuk programma samen stellen wat bij hopelijk iedreen in de smaak zal vallen.
Iedereen het ermee eens? Dan zullen we het eens proberen om vóór pagina 10 te hebben gemeet
Maar in het topic loopt nu ook al een idee voor een meeting en.. Uhm. Misschien wel handig om dat dan in 1 keer te doen? Ofzo. Want 2 keer naar Utrecht met hetzelfde doel is ook zo doelloos