Interresse in Clinic? (N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sophie

Re: Interresse in Clinic? (N-B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:51

Lenn schreef:
Maar ik vind wel dat de mensen die al eerder opgegeven hadden via bokt voor gaan op degenen die erbij komen van stal. Maar ik denk dat het wel zal lukken want er zit nog een groot verschil tussen degenen die aanvankelijk opgeven en die daadwerkelijk kunnen/komen enz.

Ik ben het wel met je eens, maar ik denk niet dat dat te doen is... Als het bij king gehouden wordt zullen de mensen daar op stal (als ze dat willen natuurlijk) zeker meerijden, anders krijg je denk ik problemen. (nee, dit zeg ik niet omdat ik daar sta Knipoog )

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 21:08

vind het wel een beetje raar dat je hier op bokt een clinic organiseerd en dan zegt...zoo de clinic is vol, alleen de ruiters op stal mogen meedoen en jullie niet Rolleyes ..

Doe het dan of niet daar of daar een andere keer...

ik weet wel een binnenbak, maar dat is in kelpen (20 min van eersel vandaan)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:08

#Ymke# schreef:
vind het wel een beetje raar dat je hier op bokt een clinic organiseerd en dan zegt...zoo de clinic is vol, alleen de ruiters op stal mogen meedoen en jullie niet Rolleyes ..

Doe het dan of niet daar of daar een andere keer...

Ben ik het he-le-maal met je eens Ymke, het is niet voor niks een Bokt-clinic Rolleyes
Ik denk dat als je de mensen van stal wil laten rijden je daar speciaal een clinic voor moet organiseren.

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:50

Ehm... dit gaat niet over de clinic die hier georganiseerd wordt! Het zijn alleen ideeen er er is nog niet gezegd dat het ook georganiseerd gaat worden. Vind dat jullie wel erg snel commentaar hierop leveren... Knipoog (niet verkeerd bedoeld! Haha! )

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:54

Het is maar dat het bij voorbaat gezegd is Haha!
Ik denk namelijk dat het niet leuk is als je een Boktclinic organiseerd waar geen bokkers mee mogen rijden Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:12

voorlopig ziet het er toch niet eens naar uit dat er überhaupt iets geregeld wordt Verward Huilen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:32

Idd, wel heel jammer, maar misschien kan het in maart of april, dan heb ik ook mijn nieuwe paard Schijnheilig

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 16:17

Zo te zien krijgt Stalleke het niet rond.....

Áls het al bij de King geregeld kan worden dan zal er daar eerst toestemming gevraagd moeten worden, dan zal er een lijstje opgehangen worden wie er van de stal interesse heeft en kan er verder gekeken worden of er nog iemand van Bokt bijvoorbeeld mee wil of kan rijden..... De clinic in Eersel zou in de eerste instantie een Bokt clinic zijn, die bij King niet, het is iets dat tijdens dit Topic gevormd is.....

Als je echt een BOKTClinic wilt organiseren, zoals denk ik Stalleke's idee was, moet je idd niet achteraf komen met het verhaal dat de bakeigenaar wil dat er eerst rond gegaan wordt op de eigen stal..... (ook al snap ik de eigenaar wel) Maar dan moet je naar een lokatie gaan waar je puur de bak gaat huren en dat niet de eigenaar nog eens inspraak wil hebben over wie er wel en niet mogen rijden.....

En nee ik sta niet op de King Stables *om de hoek* ....... Haha! Maar ik wil wel graag meedoen als het daar komt, dat zou me dan een rit naar eersel besparen Bloos

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:07

misschien ben ik dan een zeur, maar ik blijf het krom vinden. Je organiseerd een boktmeeting maar er kunnen geen bokkers meerijden Lips are sealed

Zoals ik al aangaf weet ik een binnenbak waar we terecht kunnen, maargoed...

Misschien een idee om 2 clinics te houden of om aan thyrza te vragen hoe we dit op gaan lossen? Lijkt mij dat de bokkers in dit geval voorgaan...

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 01:23

#Ymke# schreef:
misschien ben ik dan een zeur, maar ik blijf het krom vinden. Je organiseerd een boktmeeting maar er kunnen geen bokkers meerijden Lips are sealed

Zoals ik al aangaf weet ik een binnenbak waar we terecht kunnen, maargoed...

Misschien een idee om 2 clinics te houden of om aan thyrza te vragen hoe we dit op gaan lossen? Lijkt mij dat de bokkers in dit geval voorgaan...

Zoals Ludora ook al zegt is het dus geen boktmeeting. Stel dat het bij king door zou gaan wordt er eerst gekeken naar de mensen op stal en als er dan nog plaats over is kunnen er misschien bokkers mee rijden.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:12

Maar we willen toch een boktclinic? Waarom wordt er dan hier over gesproken om een clinic ergens op een stal te organiseren voor die mensen daar? Is het dan niet een idee om nu te gaan zoeken naar een locatie waar wel een echte boktclinic georganiseerd kan worden? Ik weet dat er vorig jaar 1 in Best was, da's ook nog goed te doen voor de meeste lijkt me...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 13:44

Juist Amable, dat bedoel ik... Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 13:54

Ik had helmaal nog niet gezien dat dit topic weer in leven was Bloos
Ben inmiddels druk bezig een locatie en datum te regelen! ik hoop het jullie binnen een week te kunnen vertellen!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 17:32

stalleke schreef:
Ben inmiddels druk bezig een locatie en datum te regelen! ik hoop het jullie binnen een week te kunnen vertellen!

Fijnn OK dan!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 00:37

Dan wel na 27 februari als het kan, wil ik ook meedoen Haha! Schijnheilig

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 12:00

ja super we horen het wel.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 16:03

Amable schreef:
Maar we willen toch een boktclinic? Waarom wordt er dan hier over gesproken om een clinic ergens op een stal te organiseren voor die mensen daar? Is het dan niet een idee om nu te gaan zoeken naar een locatie waar wel een echte boktclinic georganiseerd kan worden? Ik weet dat er vorig jaar 1 in Best was, da's ook nog goed te doen voor de meeste lijkt me...

Je hebt gelijk dat wij een andere clinic niet hier hadden hoeven bespreken !!! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 01:27

stalleke schreef:

inmiddels wel iets langer als een week verder

maar valt natuurlijk ook niet mee

is Best niet nog eens een optie in april ofzo?

daar is het vorige keer hartstikke goed gegaan (in mijn ogen tenminste)

groetjes

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:39

Wat mij betreft is Best prima. Want ik denk dat het eigenlijk toch tijd wordt om eens datum en plaats te prikken, dit topic loopt al vanaf november!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 11:57

van mij mag het er ook wel eens van komen ja

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:08

Het ligt eraan welke datum in april, aangezien ik meerdere aanvragen heb liggen en ook met geplande wedstrijddata zit.

Help me even mijn geheugen te verfrissen: hoe zag het er ook alweer uit in Best?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 12:45

Dat is een 20 x 60 binnenbak van de rijvereniging van Best.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:11

ik herinner me dat ik volgens mij daar toendertijd buiten heb lesgegeven. De binnenbak zag er goed uit.

Heeft iemand connecties met deze manege?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 17:51

toen heeft volgens mij Orionneke het daar geregeld.

kunnen het haar nog eens vragen

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 19:05

Nee het was juist binnen omdat de buitenbak te zwaar was. Maar de eerste groep heeft volgens mij wel buiten gereden.
Je hebt ook nog even in de kantine gezeten Tyrza als dat je geheugen misschien opfrist? Knipoog
Pervinco had het georganiseerd.. ze heeft haar naam nu omgedoopt tot Sylvia op bokt