2e grote Tinkerfan meeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fredt

Re: 2e grote Tinkerfan meeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:09

Bonte schreef:
Fredt schreef:
Ik heb besloten dat ik toch maar niet meega. Want de 27ste gaat Sean weg Verdrietig
Dan kan ik de 26ste nog de hele dag bij 'm zijn, en 'm zelf nog rijden. Dat vink toch nog wel erg leuk en fijn Lachen

Heb ik wat gemist??? Waarom gaat hij weg??

Hij kost haar te veel geld, en ze heeft te weinig tijd voor m. Nu wil ze minder gaan werken, en m bij huis zetten. Zodat ze minder geld kwijt is en meer tijd heeft.
Alleen, dan moet ze alles alleen doen. Dan word ie niet 4-5x per week voor dr gereden. Dus ik ben nog wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:11

Fredt schreef:
Hij kost haar te veel geld, en ze heeft te weinig tijd voor m. Nu wil ze minder gaan werken, en m bij huis zetten. Zodat ze minder geld kwijt is en meer tijd heeft.
Alleen, dan moet ze alles alleen doen. Dan word ie niet 4-5x per week voor dr gereden. Dus ik ben nog wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken..

Is dat dan ver weg voor jou? Of kan je er nog wel eens langs? Ik dacht overigens dat Sean van jou was, maar het was dus je verzorgpaard?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:17

Ik dacht ook dat hij van jou was. Jammer voor je.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 22:19

snowdon schreef:
Fredt schreef:

Is dat dan ver weg voor jou? Of kan je er nog wel eens langs? Ik dacht overigens dat Sean van jou was, maar het was dus je verzorgpaard?

Haha, ja het is mn 'verzorgpaard'. Maar ik beschouw 'm als eigen paardje. Ik ben diegene die ervoor zorgt dat de smid komt etc. De eigenaresse komt 1-2x per week een lesje rijden en dan is ze weer weg ..
Waar hij nu heen gaat, is inderdaad te ver om 3-4 x per week heen te gaan. Ik mag m nog steeds wel blijven doen, maarja dat word wel veel minder. Ik raak m in ieder geval niet 'echt' kwijt Lachen

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 00:02

Heeft het nog wel zin om het door te laten gaan als er zoveel mensen afvallen?
Hoeveel blijven er nu over?

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:33

Kan helaas ook niet mee....... Huilen Erg druk met m'n werk en de gezondheid van Shay , maar 2 april ben ik er zeker ! Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:47

Is het uberhaupt wel doorgegaan vandaag Clown ?

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:26

Nope..........

Koetje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 18:23

Jeetje, maar goed dan dan het lasergamen o.i.d. was afgesproken.
Zat je lekker mee.............
Ik durf ook niets in het noorden te regelen als iedereen eerst enthousiast is en het dan als puntje bij paaltje komt niet doorgaat.