Ireentjuh schreef:Sjonniej, de rit is in het midden-delfland gebied, naast Delft dus.
Sorry, dan word het te ver voor mij. Ik ben van de zomer een keer naar schipluiden gereden, heb daar bij kennisen nog een pauze gehad, maar was echt gesloopt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
viola schreef:Nee joh ik ga gewoon op mijn eigen fiets, ik moet toch ook daar komen en was niet van plan te komen lopen hoor![]()
Hééél misschien als mijn nieuwe schuur klaar is (en dus al mijn spullen uit de trailer zijn) dat ik een trailer tot mijn beschikking heb. Maar dan zou iemand anders die moeten rijden. Ik weet eigenlijk niet of er dan een groot paard in mee kan want hij is ingericht voor shettie's. Anders is er geen schot voor tussen de paarden en ik weet niet of dat gaat met twee vreemde.
Maar ik weet niet of dat gaat lukken omdat de trailer nu dus als schuur in gebruik is, maar ik hou jullie op de hoogte of het opschiet met de schuur.
Jetta schreef:Gauw effe een slof kopen, elastieken, gogue, thiedeman, en de hele rattaplan! Martingaal en bijzetjes heb ik nog wel in mijn kastje!
Anique_Vaandrig schreef:misschien kan zorro dan met die trailer vervoerd worden? als het kan dan he!
moossie"]
Oeps ben ik jou vergeten gisterje krijgt hem vanmiddag
[/quote]
foei!![]()
[quote="sHaKiEjLaVeR"]
Ik vind wel leuk idee, waarschijnlijk kom ik dan met sietez...
Maar heb helaas geen paard....
[/quote]
is goed, we kijken wel even voor een fiets! eventueel kunnen de mensen zonder paard ook wel lopend, aangezien het tempo laag (![]()
) ligt
[quote="muisz schreef:beter laat dan nooit he [naam]na veel zeuren meldt k me dan nu officieel aan
sry voor de laate reactie maar ja je kent mij komt altijd wat tussen
en 11 december is geen probleem heb toch nooit wat te doen .. zie jullie op stal wel weer
x