. Alleen staat dat op een erg laag pitje, dus we zullen wel moeten oefenen als ik kan komen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was er wel al zeker van dat het kon, maar toch maar effe nagevraagd
Er komen wrs wel een heleboel toeschouwers als jullie dat geen probleem vinden... Ik moet wrs wel nog zorgen voor wat extra stoelen, hoewel kussens ook wel voldoen denk ik, lekker knus
Ik heb behoorlijk wat vrije stallen en evt ook nog wel wat weitjes, dus de paardjes even ergens neer zetten is ook geen probleem
Hoe laat was trouwens het idee om ong te verzamelen? Want voor de mensen van verder weg zal heel vroeg wel niet echt mogelijk zijn...
) Ik heb er ook echt al super zin in! Nu nog mooi weer... Ik heb overigens dan 2 friezen staan, dus er kan iemand zonder paard mee op Lianne. (Nu niet allemaal gaan vechten
) Ik zal tegen die tijd ook zorgen voor chocolade melk met slagroom en speculaasjes en natuurlijk soep en broodjes enzo voor lunch! Ik heb er echt al helemaal zin in! Vooral nu het vorm begint te krijgen
Heb er ook al helemaal zin in
Enne.. misschien is
) Marieke_456 schreef:Ow Dennis kan jy ons anders neit oppikken?? *kijkt heel lief*
. En dan kan ik alleen Dennis mee nemen. We hebben nl een 1,5 paards trailer die helemaal ingericht is voor 2 shetlanders. 3 zouden we er ook nog wel in krijgen, maar als ik Dennis mee heb wil ik er niet een vreemd paard bij proppen. Hij houd nl erg veel van ruintjes, om ze op te eten om precies te zijn
.
Loverhorse schreef:Uhm... dekken?Wat kan Dennis allemaal, want weet het eerlijk
gezegd niet
. Ik heb geen idee of ik nog dingen vergeet.