Maar meer om tijden enzo af te spreken en na te gaan denken over de route enzo...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicegirl schreef:heej marjon,
eej weet je ik wil je nu ff echt niet beledigen ofzo hoor, maar je moet nou niet zo hierzo op bokt een beetje allerlei dingen gaan zeggen die niet waar zijn, want lou dwingt je echt niet om les te nemen, je moet het gewoon zelf weten, je kan kiezen, wil je op laan blijven rijden, dan zou je les moeten blijven houden, en kies je voor geen les, dan ook geen laan. En echt, ik vind het goed dat lou die regel stelt want laan is helemaal niet zo'n makkelijke pony, en je leert heel snel jezelf dingen fout aan, maar vind het best wel achterbaks van je hoor marjon, had ik niet verwacht...Want je vergeet wel dat lourenza hier ook op bokt zit, end at ze hier waarshcijnlijk niet zo blij mee is
![]()
groetjes Ramoon
bliksemluver schreef:nou ik ga dus niet meer mee omdat ik lana niet meer mag verzorgen...
ik heb 1.5 maand ofzo besloten met mijn lessen te stoppen ivm verschillende redenen.. (geen zin, geen tijd.. etc) De eigenaar van Lana wist dit al.. Gister begon ik er weer over.. toen kreeg ik een mail waarin stond dat ze willen dat er iemand op lana rijd die wel les heeft.. (terwijl ze al wist dat ik ermee ging stoppen) Dus ik vroeg wat ze nou wilde.. nou dus ze willen dat ik ermee stopIk kan me toch niet laten dwingen les te nemen? en er is ook nooit afgesproken van.. we willen dat je lana in de les rijd...