Nogmaals: Walcherse Boktrit...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:49

Ooh dat was niet eens de reden waarom ik deze reactie plaatste hoor...niet om jou op te jagen Tong uitsteken

Maar meer om tijden enzo af te spreken en na te gaan denken over de route enzo...

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:02

Ja idd, maar ik zal het toch een keer moeten vragen? Ik ben zo iemand die het dus heel de tijd uit ga lopen stellen, tot de dag voor de meeting ofzo Knipoog

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:19

Nou ik zie wel of ik meega Verdrietig Mir snapt miss wel waarom...

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:34

Aaah je moet wel meegaan hoor!!!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:59

Wat is er meis, als je het hier niet wil zeggen kun je ook pb-en hoor. Ach gut

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:04

@ Simone:
Het is nog niet helemaal 100% zeker, maar ik geloof dat m'n zus ging regelen dat we met de trailer gingen Lachen

Ik heb het btw gevraagd of ik op de Maflinger van m'n tante kan en het is volgens haar geen probleem. Dus waarschijnlijk gaan wij met Darmoor naar Wydia (schrijf ik het goed Verward Verward Verward --> ook wel Hippos genoemt Haha! ) en van daaruit gaan we naar jullie toe rijdend denk ik. Moet het als m'n zus terug van vak. is nog maar ff vragen. Lachen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:07

Heranda schreef:
Ik denk dat ik hun tijdens de meeting maar Siel en Let ga noemen, want anders ga ik me zwaar vergissen in de uitspraak!

Die dan maar Ersiel en Letiets Tong uitsteken Komt er wat leuker uit... maar als je het echt goed wilt uitspreken, maak er dan maar van: er-sie-lie-ja & lee-tiets-ie-ja Whaha.... Tong uitsteken

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 11:34

Ah, dat ga ik dus even oefenen Knipoog

En Marjon... Verdrietig Ik snap...

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:38

Oke... je mag het dan ook geen één keer fout gaan zeggen hè Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:16

Zal 't proberen en wat als ik 't wel fout zeg?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:21

Heranda schreef:
Zal 't proberen en wat als ik 't wel fout zeg?

Dan mag je niet meer mee Cool

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:25

nou ik ga dus niet meer mee omdat ik lana niet meer mag verzorgen...

ik heb 1.5 maand ofzo besloten met mijn lessen te stoppen ivm verschillende redenen.. (geen zin, geen tijd.. etc) De eigenaar van Lana wist dit al.. Gister begon ik er weer over.. toen kreeg ik een mail waarin stond dat ze willen dat er iemand op lana rijd die wel les heeft.. (terwijl ze al wist dat ik ermee ging stoppen) Dus ik vroeg wat ze nou wilde.. nou dus ze willen dat ik ermee stop Verdrietig Ik kan me toch niet laten dwingen les te nemen? en er is ook nooit afgesproken van.. we willen dat je lana in de les rijd... Verdrietig

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:33

Ow..das flink k*t voor je Ach gut

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:39

Ach gut
Mijn mening erover weet je voor de rest al... Kusje

nicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:15

heej marjon,
eej weet je ik wil je nu ff echt niet beledigen ofzo hoor, maar je moet nou niet zo hierzo op bokt een beetje allerlei dingen gaan zeggen die niet waar zijn, want lou dwingt je echt niet om les te nemen, je moet het gewoon zelf weten, je kan kiezen, wil je op laan blijven rijden, dan zou je les moeten blijven houden, en kies je voor geen les, dan ook geen laan. En echt, ik vind het goed dat lou die regel stelt want laan is helemaal niet zo'n makkelijke pony, en je leert heel snel jezelf dingen fout aan, maar vind het best wel achterbaks van je hoor marjon, had ik niet verwacht... Schijnheilig Want je vergeet wel dat lourenza hier ook op bokt zit, end at ze hier waarshcijnlijk niet zo blij mee is
groetjes Ramoon

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:47

Heej dit hoord niet in dit topic he, vecht dit ff uit via de pb. Of nog beter maak helemaal geen ruzie!!!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:43

nicegirl schreef:
heej marjon,
eej weet je ik wil je nu ff echt niet beledigen ofzo hoor, maar je moet nou niet zo hierzo op bokt een beetje allerlei dingen gaan zeggen die niet waar zijn, want lou dwingt je echt niet om les te nemen, je moet het gewoon zelf weten, je kan kiezen, wil je op laan blijven rijden, dan zou je les moeten blijven houden, en kies je voor geen les, dan ook geen laan. En echt, ik vind het goed dat lou die regel stelt want laan is helemaal niet zo'n makkelijke pony, en je leert heel snel jezelf dingen fout aan, maar vind het best wel achterbaks van je hoor marjon, had ik niet verwacht... Schijnheilig Want je vergeet wel dat lourenza hier ook op bokt zit, end at ze hier waarshcijnlijk niet zo blij mee is
groetjes Ramoon

Het is ook helemaal niet l*llig of wat dan ook tegen Lourenza bedoeld, want er staat niks achterbaks tegenover Lourenza in m'n berichtje, ik heb alleen even medegedeeld waarom ik niet meer meekan met de Boktrit.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:05

Marjon heeft ook verschillende redenen om te stoppen met lessen, klaar!
Maar hier graag verder niks meer over in dit topic aub!

Ik heb het btw nog niet gevraagd, want heb der eigenlijk helemaal niet gezien, dus zal kijken of ik het a.s. Vrijdag kan vragen!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:48

bliksemluver schreef:
nou ik ga dus niet meer mee omdat ik lana niet meer mag verzorgen...

ik heb 1.5 maand ofzo besloten met mijn lessen te stoppen ivm verschillende redenen.. (geen zin, geen tijd.. etc) De eigenaar van Lana wist dit al.. Gister begon ik er weer over.. toen kreeg ik een mail waarin stond dat ze willen dat er iemand op lana rijd die wel les heeft.. (terwijl ze al wist dat ik ermee ging stoppen) Dus ik vroeg wat ze nou wilde.. nou dus ze willen dat ik ermee stop Verdrietig Ik kan me toch niet laten dwingen les te nemen? en er is ook nooit afgesproken van.. we willen dat je lana in de les rijd... Verdrietig

Sorry dit klopt niet helemaal.. het komt hier een beetje erg bot over en wil even iets rechtzetten...

Het is niet zo dat ik gedwongen word.. het is een keuze die ik mag maken... of.. ik heb 1x in de week les en dan op lana rijden... OF geen les maar dan ook niet op lana rijden.. Want Lana is niet altijd even makkelijk, en het is voor Lana dan niet goed als ik op een andere manier rijd als de eigenaar omdat ik geen les meer heb...

Hoop dat ik het nu voldoende heb uitgelegd Lachen

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:35

En soms reageer je uit emotie wat feller.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 11:33

Dat ook ja...
Maar laten we er nu a.u.b. over ophouden, het gaat over een Boktrit.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:04

Precies Lachen
Marjon, je kan zeker voor die dag geen ander paardje 'regelen' of iets dergelijks? Geen hele aardige tante net als ik of zo??

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:42

Jammer genoeg mag ik Marjon ook niet in het bos op Herman laten, anders hadden we ook wel kunnen wisselen...

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:03

Idee

Je gaat gewoon gezellig mee op je stalen-ros en dan kunnen we tijdens de rit best wisselen, mag jij ff op mijn knollie ga ik ff op jouw stalen-ros Haha!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 18:07

Die stalen ros van Marjon is trouwens erg gaaf hoor! Is ook erg braaf, is trouwens ook een Fjord Lachen

Maar is erg lief van je Simone!