Boktmeeting Vlietlanden (Leidschendam)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:19

De link doet het niet... Scheve mond

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:29

Dit is de juiste link; http://www.horses.nl/p&s/duindigt/index.html lijkt mij iig heel erg leuk,maar ik wacht nog een jaartje.Eerst maar eens ervaring opdoen met dat soort hindernissen.Die markttafel ziet er iig heel spectaculair uit... Wow!

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:15

Ik wil ook wel mee..maar wel op de paden (als we allemaal buiten de paden blijven rijden, wordt het hele gebied straks gesloten voor paarden..denk dat niemand dat wil!!) en ik kan nog niet hard galopperen ivm revalidatie..maar lijkt me wel leuk als enige westernruiter en qua leeftijd een soort moederkloek?? Kom alleen vanaf de Voorschotense kant en bij de Knip de brug over..hoop dat ik 19.00 uur dan red, maar ik heb een mobiel en vind jullie wel:-))!! Hou er ook rekening mee dat er in die week avondvierdaagse is in Voorschoten en 1 dag gaat altijd door de vlietlanden..dan kom je duizenden ouders en kinderen tegen Lachen wel gezellig maar niet voor dpeaarden..zal even achterhalen of dat de 9e is..
Femke, geef me nog even je 06 per pb dan kan ik in elk geval 1 persoon bellen..(ik kan ook niet te lang mee, moet nog terugstappen naar Wassenaar..) maar wel een 3/4 rondje zeg maar..Lachen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 12:23

Zou wel leuk zijn als je ook mee gaat en je zou een engel zijn als je zou kunnen uitzoeken of dat de 9e is (die abvondvierdaagse)

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:46

Das idd wel even handig om te weten of het de 9de is *LOL* Want dan kunnen we beter een andere datum kiezen denk ik... Ookal mogen die mensen niet op de ruiterpaden komen, je zal er dan vast toch wel last van hebben.

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:16

Hoi,

jammer, jullie gaan net 2 weekjes te vroeg. Ik heb nl. nog tentamens op school (zucht!). Ik kan dus niet mee. ALS de datum veranderd, of jullie gaan nog een keer na 16 juni, dan ga ik zeker mee! (mits ik vervoer heb natuurlijk, maar dan moet ik even iemand lief aankijken! Knipoog

Marg

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:45

Ik ga het dinsdag direct vragen..volgens de meesten gaat de vierdaagse NIET door de Vlietlanden, maar niemand weet het zeker Lachen Ik kom er op terug...beloofd Pling

Bonita584

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:57

Leuk idee, met z'n allen de vlietlanden in, maar weten jullie wel dat je er niet meer in mag met een aanspanning? Ze delen dus echt bekeuringen uit als je met een kar rijd.
Onder het zadel is geen probleem, als je maar op de ruiterpaden blijft...
Veel plezier...

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 00:44

Ik kom er elke dag wel een tegen..zijn die er allemaal illegaal??????? op de fietspaden mag het toch wel??????? of ook niet? niet dat ik een kar heb maar gewoon even benieuwd..

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 08:51

Aanspanningen moeten toch gewoon over de autoweg lijkt mij?Het lijkt me sterk dat ze helemaal niet meer de vlietlanden in mogen,wel is het aannemelijk dat ze niet meer over het fietspad mogen,dat heeft nooit gemogen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:01

chantal21 schreef:
Dit is de juiste link; http://www.horses.nl/p&s/duindigt/index.html lijkt mij iig heel erg leuk,maar ik wacht nog een jaartje.Eerst maar eens ervaring opdoen met dat soort hindernissen.Die markttafel ziet er iig heel spectaculair uit... Wow!

Ik heb in 2002 meegedaan als groom bij de SGMW. Best heftig hoor! Het ging toen niet via de Vlietlanden, maar door Wassenaar (Clingendaal en zo). We zijn toen in de middenmoot geeindigd, als 8ste van de 15.

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:55

In de vlietlanden zijn geen autowegen, althans maar aan een kant, dus als ze als aanspanning rondje om willen moeten ze over het fietspad..kan me best voorstellen dat het niet mag, maar ik zie er veel koetsieren daar en heb nog niet gehoord dat mensen zich eraan ergeren..ik vind het zelf ook altijd een prachtig gezicht!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 20:37

Ik kom ook altijd enkelspannen tegen.
Ik zit dus weer met een probleem en hoop dus dat ik mee kan.
Wat zit het allemaal tegen zeg, wordt er moe van. Sowiezo vind ik dit nieuwe probleem absoluut niet leuk Scheve mond

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:04

Ik ben er vandaag even geweest Haha! Als je de brug van de snelweg over gaat en dan naar rechts gaat staat er een straatnaambordje maar ik ben vergeten wat erop stond Bloos Staat me iets van bij dat het iets met slouw(er) en polder was ofzo, kan dat Verward

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 08:42

Klopt!!
Ik was gister ook geweest Haha! maar heb dit keer het ruiterpad gelijk bovenop die dijk gepakt.

Ik zag nog een meisje met het zelfde kleur paard, maar jij was het geloof ik niet. Heb niet goed op kunnen letten Marilyn was op dat moment vervelend Haha!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:52

Haagsemeid schreef:
Klopt!!
Ik was gister ook geweest Haha! maar heb dit keer het ruiterpad gelijk bovenop die dijk gepakt.

Ik zag nog een meisje met het zelfde kleur paard, maar jij was het geloof ik niet. Heb niet goed op kunnen letten Marilyn was op dat moment vervelend Haha!

Ik ben weer die brug af naar rechts geweest en toen tot het eerste strandje en weer terug. Ben 2 paarden tegen gekomen maar geen palomino Haha! Ging jij over dat stuk wat je voor je ziet als je die brug af komt?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 10:21

Ja ik dacht al, als jij het was had je me vast wel herkent Haha!
Ik ben dat bos aan de overkant in gegaan, anders moet ik de hele tijd over de stompwijkse weg, dan ga ik liever door het bos.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 09:43

Is er al iets meer bekend??? Gaat het nu wel of niet door????
En indien het wel doorgaat... weten we dan al waar we afspreken??? Op welke parkeerplaats enzo?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 09:49

Geloof bij slouwerpolder? Dichtbij die brug over de snelweg...aan de kant waar het bos van leidschendam ook ligt.
Bij die weg die aan de vliet zit en dat je dan helemaal rechtdoor rijd en aan het begin van de vlietlanden aankomt.

Michelle en ik hadden het er net over als het zou regenen, tsja het is en blijft nederland.
Ik denk niet dat ik dan kom en michelle komt dan niet.

Wat doen jullie?

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 10:00

Ik had nog een paar vraagjes...
Hoe lang gaan we ongeveer rondhobbelen op de vlietlanden?
Of anders hoe laat zijn we weer terug op het begin punt?

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:13

Haagsemeid schreef:
Michelle en ik hadden het er net over als het zou regenen, tsja het is en blijft nederland.
Ik denk niet dat ik dan kom en michelle komt dan niet.

Wat doen jullie?

Nope als het regent blijf ik ook liever thuis... daar kan ik tenminste nog droog rijden Tong uitsteken

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:21

Dan kan ik niet eens rijden want dan is Guus Zeiknat Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 10:29

Oke en dan nog even over de vraag hoe lang we ongeveer gaan rijden???

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:31

Hoelang doe je erover om gewoon een heel rondje te rijden?? Want dat lijkt me toch gewoon het leukste Haha!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 10:37

Ja dat weet ik dus niet Haha!
Lijkt mij ook het leukst, alleen wil ik wel om half 11 op stal terug zijn anders wordt het veelste laat voor mij