Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlexAuto schreef:Da's wel een ideale plek om die neer te hangen. In dat gangetje staan bijna altijd de uitslagen...![]()
Ik heb trouwens wel een tegenslag te pakken; zelf kan ik de hele Ruiterdagen niet meemaken want moet een verslagje overnieuw typen tijdens de Ruiterdagen, en dat op het stageadres.. Mij zie je dus alleen 's avonds op de manege rondlopen. Echt bende...
Celeste schreef:En ik vertrek morgenmoet zaterdag al om 8 uur parcours verkennen dus moet wel vrijdag aanrijden
En dus hoef ik vrijdag niet naar school want ik moet nog wel rijden en tuigpoetsen en alles...!!
!! GAAN WE IN HET PONYWEEKEND NOU OOK NOG MEETEN !!
Waar en wie ?
Maken ze trouwens ook foto's die je dan daar kunt bestellen, want die zijn altijd mooi
sjaantje schreef:Euh... heb je iets waar ik je aan kan herkennen?Mij kun je (nogmaals) vinden in de prijzenkeet! Morgenavond ook al...! En anders vind je daar waarschijnlijk mijn moeder
.
Dat van die foto's dat weet ik niet zo zeker...... Zou je even moeten vragen op het secretariaat.. Ik hoop het, maar dat gebeurt niet zo vaak op de Ruiterdagen!
Check de weersverwachting:
vr za zo ma di
Neerslagkans ( in % ) 70 70 70 70 70