Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar van Assiej mag je geld lenen toch.. 
Assiej schreef:mooi!! ik PB haar dan even, maar hoe komt ze in hemels naam aan het geld? nu heeft ze nog geen geld... of even duidelijker; hoe komt jou geld bij haar? voor mij is het denk ik wel makkelijker, ik betaal gewoon 30 euries...
ze woont vlakbij mij.. dus als we dan toch allebei met de trein gaan, kan ik het aan haar geven
want ik en verow zijn zo schattig geweest om het je voor te schieten
maar goed, andereaB, als je heel het topic ff doorsurft kan je het telefoonnummer vast wel ergens vinden, want je vroeg ook al wat de prijzen waren en die stonden ook al ergens
goed zoeken meis!!
ShiningHorse schreef:Ik lees jullie topic zo af en toe nog eens door en ik wil jullie nog even waarschuwen: tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds mag je met de paarden het strand niet meer op.... dus de hele dag vrij houden hoeft niet, want tussen die tijden zullen jullie toch niet gaan. Dan kunnen jullie daar rekening mee houden.
Heel veel plezier met de strandrit en misschien kom ik jullie nog wel tegen!
maar misschien dat we dan na 7 uur kunnen, rond half 8 misschien?? als we het voor 10 uur doen zullen er vast wel mensjes tussen zitten met een ochtendhumeur of kater
en voor bijv. shetlovertje en beautylover is het vrij ver rijden naar mijn huis, dus iets minder naar hvh...