BM:Animo voor voorjaarsrit omg. Eindhoven/Helmond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:06

Ik weet niet of het uitkomt als ik mee ga naar het pannekoekenhuis (of het mag van me ouders) Maar ik rij met Karin mee dus veel keus heb ik niet Tong uitsteken

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 23:20

Ik word naar Meulendijks gebracht met de auto.
Zou fijn zijn als ik dan met een van jullie in de auto van Meulendijks naar het pannenkoekenhuis mee kan dat ik daarna daar opgepikt word Lachen

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 23:50

Ik vind het allemaal goed, waar en wat, maar moet er wel ff aan denken dat ik ook mijn eigen paard nog bij heb. Ligt er ook aan natuurlijk hoe ik bij Meulendijks kom met Solide, maar ik kan altijd nakomen vanuit Lierop met mijn auto.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:03

Opzich wel vervelend voor jou Ilse, zo.
Misschien is inderdaad later komen met de auto een optie.

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:44

mischien is het toch een beter idee om meulendijks te bellen,of die niet voor zoveel man alsnog wat friet wil bakken,wordt het niet al te duur,want sommiggen hebben niet zo'n groot budget denk ik,en dan hoeft niemand nergens anders naar toe.
en zilverster als jij niet meemag van je ouders naar het paanekoekenhuis,ga ik ook niet,samen uit samen thuis.
groetjes karin

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:10

Ja, maar ik denk niet dat 'ie dat zomaar even voor ons doet, das echt een heel gedoe om dat voor zo'n kleine organisatie (vergeleken met een wedstrijd dan he) te regelen. Bovendien lijkt het me toch wel leuker om naar een pannenkoekenhuis te gaan Lachen. Maar als het niet gaat, dan gaat het natuurlijk niet.

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:13

ooh,maar ik denk wel dat jullie met man genoeg daarheen zullen gaan.
en als zilverster het niet kan,dan ga ik met haar naar huis(kan dan wel een paar van jullie erheen rijden )
groetjes karin

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:14

ik houd namelijk niet van pannekoeken,getver

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:24

haha, echt niet? oh, nou, dan moet de organisatie (solide) maar even kijken wat zij er van vindt.

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:25

Solide: als je op de een of andere manier (roept u maar hoor!) hulp nodig hebt zeg je het maar hoor! Maar ik weet nu niet zo goed op welke manier ik je zou kunnen helpen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 19:29

Misschien is bellen of ze wat friet willen bakken nog helemaal niet zo'n slecht idee.
Dat je dat van te voren gewoon afspreekt.

Anders misschien gewoon alleen de rit.
Voor mij is het ook wel lastig om, behalve door mee te liften, daar te komen Tong uitsteken

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 20:30

hmm. ... zit net te denken... Peru moet dan wel lang op de trailer blijven staan.... even denken hoe ik dat ga doen dan.... suggestie ?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-04 20:36

Ja ik ben ook aan het denken wat praktisch is. Als ik nog op Solide moet komen is niks praktisch, dus dan maakt het me allemaal niks uit. Als ik nog een trailer of zo kan regelen om naar Geldrop te komen dan is het allemaal al wat makkelijker. Maar ja moet nog kijken of ik alles kan regelen m.b.t. vervoer.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 19:22

Eventjes omhoog schoppen Knipoog

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 22:13

Al een tijdstip bekend?

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 12:44

Ik heb net geprobeerd om naar manege Meulendijks te bellen over een tijdstip, alleen kreeg niemand aan de telefoon. Toen nog Sjef Adelaars op zijn mobiel geprobeerd, alleen hij nam ook niet op. Ik zal het deze week nog een keer proberen. Het weekend ben ik weg, maar als er anderen zijn die nog willen informeren, manege Meulendijks is bereikbaar onder het nummer 040-2863187 en het mobiel nummer van Sjef is 06-21802911. Deze gegevens zijn ook op hun internetsite te vinden www.manegemeulendijks.com

Je kan dan vragen hoe laat de rit is. Het is gereserveerd door mij en mijn volledige naam is Ilse van Lieshout. Als iemand al eerder heeft gebeld dan ik, zet het tijdstip dan ook even op deze site zodat iedereen het weet en niet iedereen gaat bellen.

Mij maakt het niks uit of we 's-middags of 's-morgens doen. Alleen 's-morgens niet TE vroeg want als ik met Solide nog naar Geldrop moet rijden, moeten we wel heel vroeg vanuit Lierop vertrekken.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:29

Heel heel heel mischien ga ik mee met Karan. Eens kijken of we tegen die tijd al meer buitenritjes hebben gemaakt.

Moet ik alleen nog iemand zien te vinden met een trailer die me wil brengen..

Misschien kunnen de paarden daar wel even op stal of weiland..

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 18:00

Heike, is gezellig als je meegaat. Vorige keer ben ik met Sophie richting een verzamelpunt gelopen te paard. Zij zit volgens mij op dezelfde manege als jij. Dat zou anders misschien ook kunnen, tenminste als ik te voet ga. Als ik een trailer en auto met aanhangwagen kan regelen en het is een 2-paardstrailer, dan kan je wel met mij meerijden. Moet alleen kijken of dat te regelen is.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 21:09

Ja ik weet dat Sophei de vorige keer mee geweest is. Maar ze is in totaal 7 uur weg geweest. dat vind ik net iets te lang voor Karan. Dus ga ik liever met een trailer.

Maar misschien dat er iemand op de manege is die wel wil rijden.

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:30

Misschien een optie om bij iemand thuis te gaan eten? En dan eten(Friet/chinees) halen ofzo??

Karin_B, je hoeft voor mij geen dingen te laten hoor! Haha!

Karin_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 16:46

nee hoor,ik vind samen uit samen thuis. Knipoog

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 22:00

Sorry, ik heb nog niet naar Meulendijks gebeld voor de tijd. Ik ben ook net pas thuis van een weekendje Mol (België) met de familie. Morgen moet ik een lange dag werken en na het werk ook snel weg, maar ga zo snel mogelijk proberen om te bellen met Meulendijks om de tijd af te spreken.

Met het eten kijken we wel. Op een manege hebben ze toch ook altijd wel broodjes frikandel of zo. Als het met pannekoekenhuis echt niet geregeld kan worden.

Ik denk dat ik ook te voet moet komen met Solide want degene die me zou kunnen brengen moet dat weekend werken Boos! Och ja duurt nog ff, maar ik probeer zo snel mogelijk achter de tijd te komen.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:31

Ik heb zo juist geprobeerd te bellen, maar ik krijg telkens zo'n geluidje dat de lijn dood is.

Zal het vanmiddag nogmaals proberen.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 19:16

Ik ga morgen eens kijken of ik eraan denk om nog even te bellen naar Meulendijks. Ben morgen en overmorgen vrij, dus dat moet wel lukken. Of heb jij al iemand gesproken Mireille?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:52

Hoe oud is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk?