leuke foto's! zijn er van latere groepen ook nog foto's gemaakt?
Mickey
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-04 21:35
Ja er zijn een hele boel foto's gemaakt. Ik ga nu even kijken wat ik op de camera heb staan
Renske_
Geplaatst: 15-05-04 23:24
ben benieuwd naar alle foto's! ga nu op [HAW] kijken
echt jammer dat ik geen vervoer had, maar ja volgende keer beter!
Zwelgje
Geplaatst: 16-05-04 11:28
Ik heb van Monique (Oscar) ook enkele prachtige foto's gekregen. Ik zal ze straks even plaatsen. Thyrza heeft me in ieder geval tips gegeven en een mooie oefening om de rechtgerichtheid te verbeteren bij mijn hengstje! Bedankt Thyrza!!!
Ik ben nu bezig met het bewerken van de andere foto's
sanne222
Geplaatst: 16-05-04 21:06
Tyrza bedankt voor de nuttige aanwijzigingen ! Het was een leuke dag, alleen jammer dat de bodem zo zwaar was. Lootje had het namelijk na een half uurtje wel gehad en was niet meer vooruit te branden, dat was wel jammer. Ik ben alleen straal vergeten om het evaluatieformuliertje in te vullen......en om kennis te maken met andere bokkers. Ik was in ieder geval degene met een knalrood hoofd van de hitte op m'n verzorgpaardje met z'n korte beentjes......volgens mij reed ik bij Obelixje in de groep (schimmeltje?). Ben benieuwd naar de foto's en ga bij mij op stal eens rondvragen of er animo is voor een clinic van Tyrza!
Smaxie
Geplaatst: 17-05-04 12:35
Ik heb ook weinig Bokkers gemeet... Obelixje even toen zij haar paard na de clinic klaar aan het maken was voor transport.. en Mickey natuurlijk! Wat dat betreft jammer dat ik in de laatste les zat... maar ik was ontzettend blij dat ik daarin mee kon rijden.. hihi!!
Ik heb ook een erg fijne les gehad met goede tips en aanwijzingen... Paris en ik hebben echt genoten!! (Ik in ieder geval en volgens mij had Paris het ook wel naar haar zinnetje!!)
obelixje
Geplaatst: 17-05-04 16:14
haai! ja sanne, ik heb inderdaad bij je in de groep gereden en sorry dat ik je in het begin bijna omver reed.... :S was niet helemaal de bedoeling hoor! en ja, ook smaxie heel even gemeet, snel snel... Oh en het schimmeltje wat ik bij me had, was niet van mij hoor! die leende ik alleen even. de echte obelix was nog niet goed doorgetraind na een peesblessure, vandaar!
sanne222
Geplaatst: 17-05-04 18:55
Geeft niet hoor! Ik kijk ook meestal naar de grond tijdens het rijden.... Zijn er al meer foto's??
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 20-05-04 23:36
Aangezien de clinic (jammer genoeg) voorbij is, komt er een slotje op dit topic