Indoor Brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 12:09

ik vind het tegenvallen wat ze in het strodorp hebben. overal veel vean het zelfde

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 12:59

vonneke schreef:
ik vind het tegenvallen wat ze in het strodorp hebben. overal veel vean het zelfde

Helemaal mee eens

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:17

Ik vond het strodorp top! Vooral de sushibar vind ik een ontzettend juiste aanvulling Haha! Haha! Haha! Daar ga ik morgen wéér eten Tong uitsteken

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:02

ik ga zondag.
avond.
ik ga een spandoek vandaag maken waar ik rechts onder bokt opzet.
en ik zet waarschijnlijk mijn anky pet op(heb ik gekocht op de anky's fanclubdag) zet ik ook bokt op

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:46

ik ga zondag avond ik zit op rij 8!!!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:12

Ik ga alleen maar voor de stands, aangezien ik alleen kaartjes heb voor springen Tong uitsteken Is dat de moeite om vroeg uit mijn bed te komen?

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:55

Ik word over 5 min opgehaald om erheen te gaan Tong uitsteken
dus mensen die mij zien, zeg ff hoi Tong uitsteken

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:58

Ethelate schreef:
Ik ga alleen maar voor de stands, aangezien ik alleen kaartjes heb voor springen Tong uitsteken Is dat de moeite om vroeg uit mijn bed te komen?
Ik vond het niet echt de moeite alleen daarvoor hoor Tong uitsteken
Maar jij misschien wel Schijnheilig

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:20

veel plezier iedereen..!!! Haha!
ik mag niet van mijn ouders... Scheve mond
maarja, volgende keer beter Lachen

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:01

Ik ben net terug van t werken daar, was echt niks te doen.. dus heb bijna de hele dag rond gelopen en springen en dressuur gekeken.
Strodorp stelt niks voor! Paar zadel stands, hypo stand, en nog een winkeltje. Verder allemaal parfum en sieraden enzo.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:56

Aramat schreef:
Ik ben net terug van t werken daar, was echt niks te doen.. dus heb bijna de hele dag rond gelopen en springen en dressuur gekeken.
Strodorp stelt niks voor! Paar zadel stands, hypo stand, en nog een winkeltje. Verder allemaal parfum en sieraden enzo.

Ik ben er ook eventjes geweest, moest helaas al snel afhaken vanwege de griep (ja hoor, net tijdens Indoor Brabant Boos!).

'k Heb overigens nog wel een flinke flater geslagen: er liep iemand rond die wel erg veel op jou lijkt (ik had de foto in je profiel goed bestudeerd), en die begroette ik nogal joviaal Haha!
"Hai, jij bent vast Aramat !"
Reactie: Verward Verward >;)
Niet dus Bloos!
Schaam, schaam Haha!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:48

hahaha oh echt!!! Was t iemand met een lichtblauwe blouse aan?
Die moet ik nl aan met een rode sjaal eronder.. maar er liepen er meer van mn school rond. Ik had nog een zwart vest erover..
Naja ik weet niet wie t was, ik was t iig niet Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:49

Ben gisteren geweest, strodorp viel wel een beetje tegen (is op indoor nooit echt goed). Wel leuk dat je nu bij het losrijden kan kijken.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:04

Oscar"]
[quote="Aramat schreef:

Ik ben er ook eventjes geweest, moest helaas al snel afhaken vanwege de griep (ja hoor, net tijdens Indoor Brabant Boos!).

'k Heb overigens nog wel een flinke flater geslagen: er liep iemand rond die wel erg veel op jou lijkt (ik had de foto in je profiel goed bestudeerd), en die begroette ik nogal joviaal Haha!
"Hai, jij bent vast Aramat !"
Reactie: Verward Verward >;)
Niet dus Bloos!
Schaam, schaam Haha!
[/quote]

whahaha, geweldig *LOL* jij zegt vast nog eens iemand gedag die je van bokt denkt te herkennen Tong uitsteken Haha! dan is het nog niet eens van "jij bent vast tamara" maar "jij bent vast aramat" diegene zal wel gedacht hebben van wie of wat is aramat >;)

fokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:07

Bonfire komt niet zondagavond,
Schijnt met koliek in een duitse kliniek te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 00:02

ik ga zaterdagavond

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 09:33

Ik ga zondagavond heen, ben uitgenodigd dus zal wel heerlijk in de watten gelegd worden door het betreffende bedrijf Haha! .
Staat Marli Hommel er? Ik moet een videoband bij haar afgeven van een vriendin, die haar paarden door haar laat schilderen.

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 09:59

Ik heb de grand prix en de wereld beker gegeken.
wat me erg opviel was dat de Amerikaanse en de Belgisce jury erg vaak afweken. voorbeeld waarvan ik vond dat dat dus absoluut niet kan....

pirouette rechts, vliegende wissel en pirouette links.

de vliegende wissel was er niet eentje, maar dat was gewoon om de pas, want het waren er 3 !!!!! de ruiter kreeg 2 x een 3 en 2 x een 4... en een..... 7 !!!!! wie zit er nu te slapen ? Ik vond dat er teveel verschil in jury was, en dat mag op zo`n niveau niet. 1 puntje ertussen, geen probleem. 2 puntjes.... tja... duidelijk verschil van mening. maar 3 punten ertussen ????? En dat is niet 1x gebeurd, maar wel 3 of 4 x.... dit was alleen even een voorbeeld wat ik aanhaalde. De enige die ik goed vond.
Althans, waarmee mijn punten een beetje overeen kwamen Haha! , was met Francis Verbeek. En voor diegene die het niet weten.... Je kon nu dus op een bord kijken welke punten de jury gaf na een onderdeel..... dat was wel leuk...

strodorp.... erg klein.

Accu van mijn auto was leeg, 6 man geholpen van indoor Brabant. Erg moeilijk, ging niet met gewone startkabels. Ik heb de auto laten staan en heb mijn vriend ons op laten halen. Vandaag ga ik zowiezo weer, en dan regel ik het wel, laat de auto gewoon ophalen...... ik ga lekker naar de Kur op Muziek... en morgen naar het Puissance springen.
Laatst bijgewerkt door Sando op 27-03-04 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:00

ingvdh schreef:
Staat Marli Hommel er? Ik moet een videoband bij haar afgeven van een vriendin, die haar paarden door haar laat schilderen.

Ja, die staat er !

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:15

Ik ben gistermorgen geweest, toen ff naar huis en 's avonds terug Lachen

Was erg gezellig, 1 bokker gemeet, Orionneke Haha! Werd nog even versierd door Ad Haha!

Maar goed, vanavond ben ik er weer, dus geef maar een gil Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:19

Sando, dat verschil in jurering was mij ook opgevallen.
Wat ik nogal apart vond: in de eerste groep (13:00 - 15:00 uur) waren de verschillen veel minder groot, hoewel er toch dezelfde juryleden zaten.
Welliswaar op een andere positie, maar het waren wel dezelfde personen.

Ingvdh: er staat een meneer met schilderijen, ik neem aan dat je deze bedoelt ?
Zijn stand staat bij de doorgang van de hal met stands naar de kleine hal (vanuit de grote hal gezien: de uiterst rechtse doorgang Knipoog).

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:38

Heb niemand gezien gister, of iig niemand herkent Knipoog

Zondagavond weer Haha!

Ik vond de winkeltjes juist wel leuk, wel allemaal zo'n beetje dezelfde dingen maar ja Tong uitsteken Wel leuk om te kijken iig.
Die stand van thorowgood vond ik het leukst, daar kon je een zadel winnen Lachen niet dat ik die win natuurlijk, maar toch leuk dat ze dat doen.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 10:39

Sando schreef:

Accu van mijn auto was leeg, 6 man geholpen van indoor Brabant. Erg moeilijk, ging niet met gewone startkabels. Ik heb de auto laten staan en heb mijn vriend ons op laten halen. Vandaag ga ik zowiezo weer, en dan regel ik het wel, laat de auto gewoon ophalen......

Heb je toevallig een range rover of niet?? Er kwam nl iemand bij mij zeggen dat ze een range rover met lichten aan hadden zien staan, dus ik heb t kenteken doorgegeven en dat zou omgeroepen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 11:47

nouw ik ga vanavond Haha! en heb KNALroze kleren aan!!!!

een grijze brroek met een grijs,witroze streepje op de zijkant....Een knalroze oliebol en daarover heen een zwarte bodywarme met een knalrozel capouchon en roze naden...Een oorbellen van de six...(eensterretje met daaran 3 van die zilveren dingen deraan hangen waarook weer sterretje op geplakt zijn , of een grote zwarte ster met een klein wit sterretje daar binnen Lachen )

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 12:05

jah ik ga daaalijk Vork maar ik ben vriendloos maargoed als je me herkent
roep ff Lachen