Hengstenshow Ned. St. voor Tinkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:28

Snowdon, ik schreef dus in m'n berichtje dat het WEL in die manege had gekund, maar dat ze gewoon de indeling van de bak iets hadden moeten aanpassen.

Het stamboek heeft nog niet zoveel ervaring met het regelen van dit soort dingen en moet dus door fouten maken nog een hoop leren. Ik zeg niet dat alles direct perfect moet, maar ik vond dit wel een slechte fout. 't is dat ik een lange meid ben... maar als ik 1.60 was geweest had ik van die hele keuring geen bal gezien. Daar valt niet over te twisten; dat is gewoon slecht geregeld.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 14:27

Tinkermuts schreef:
he Leon, ik mag met die bolle op de dag v/h aangespannen paard zaterdag as 2 shows geven, kun je je voorstellen hoe ze ze ze zenuwachtig ik ben Bloos!

Ow cool! Heel veel succes! Als ik niet naar mijn eigen spook was geweest, was ik komen kijken

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 14:28

Hypofocus schreef:
Snowdon, ik schreef dus in m'n berichtje dat het WEL in die manege had gekund, maar dat ze gewoon de indeling van de bak iets hadden moeten aanpassen.

Het stamboek heeft nog niet zoveel ervaring met het regelen van dit soort dingen en moet dus door fouten maken nog een hoop leren. Ik zeg niet dat alles direct perfect moet, maar ik vond dit wel een slechte fout. 't is dat ik een lange meid ben... maar als ik 1.60 was geweest had ik van die hele keuring geen bal gezien. Daar valt niet over te twisten; dat is gewoon slecht geregeld.

Dan blijft nog de geldkwestie over en het feit dat misschien de Zilvia's Hoeve zelf voor de indeling zorgt, dat t stamboek er weinig over te zeggen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:38

Als geld echt een groot probleem was geweest, hadden ze die hele keuring op een prachtig mooi grasveld kunnen organiseren. Dat doen ze bij het fjordenstamboek al jaren in eind maart! Weer of geen weer. Dat werkt hardstikke goed en er is plaats voor zoveel mensen als er maar willen komen, omdat je rondom de ring kunt staan. Kost niets, werkt prima.

Ik betwijfel of het stamboek zoiets over zou willen laten aan de manege. Als je zelf een evenement organiseerd, probeer je alles zelf zo goed mogelijk te regelen. Dus ook standplaatsen voor het publiek.

In het geval dat ik de organisatie zou doen als stamboek, en zo'n manege wil niet meer werken? Heel simpel: Andere manege! Er zijn honderden prima gelegen locaties in nederland waar ze zó terecht kunnen hoor.

Bovendien denk i kniet dat de Zilvia's hoeve de goedkoopste manege is om zoiets in te organiseren, dus die geldkwestie zal ook best meevallen. Voor een klein € 100,- heb je een prachtig stel dranghekken om de hele bak mee af te randen. Als ze 1,- parkeer geld hadden gevraagd, was die 100,- er al lang uitgeweest en had iedereen het goed kunnen zien.

Maar zoals ik al zei: ze moeten gewoon nog veel leren. Er zijn een hoop mensen die erover gereageerd hebben naar het stamboek, dus ik denk dat ze het volgend jaar anders aanpakken.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 15:02

Hmmz misschien heb je dan ook wel gelijk, ik weet het niet.. Ik ben niet zo iemand die over dat soort dingen gaat "bekritiseren".