Heb ook bijna een Jazz op mijn schoot gehad als ik me niet vergis

Bovendien werden er ook zat hengsten getoond die onder dezelfde omstandigheden voorgebracht werden die niet zo lastig waren. Al vond ik de Krack x Partout weer wel opvallend lastig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoukie schreef:Maar Jazz liet wel even zien dat hij niet de makkelijkste is op zaterdag, toen was je er ook echt? Groepje stempelhengsten, we zagen Jazz met voorbrenger zowat door de schotten heen gaan.
Heb ook bijna een Jazz op mijn schoot gehad als ik me niet vergis.
Bovendien werden er ook zat hengsten getoond die onder dezelfde omstandigheden voorgebracht werden die niet zo lastig waren. Al vond ik de Krack x Partout weer wel opvallend lastig.
Albert schreef:Is het niemand opgevallen dat er een Engels volbloed toegevoegd is aan de collectie die wèl de moeite waard is?
787 Painter's Row van Team Nijhof
Anoukie"]
Heb ook bijna een Jazz op mijn schoot gehad als ik me niet vergis.
[/quote]
Dat was hartstikke grappig, ware het niet dat ik ernaast zat
Blij dat die andere knol net te laat hoestte om mij te raken![]()
[quote="Anoukie schreef:Al vond ik de Krack x Partout weer wel opvallend lastig.
Pipo"]
Vonden jullie Concorde zeker ook superlastig![]()
[/quote]
Ikke niet hoor...
Vond hem kei schattig en hij had zo'n mooie staart!!! ("we" zijn in de Pennymood)
[quote="Pipo schreef:Wat een gave hengst trouwens!
Marjolein"]
[quote="Albert schreef:Is het niemand opgevallen dat er een Engels volbloed toegevoegd is aan de collectie die wèl de moeite waard is?
787 Painter's Row van Team Nijhof
Pipo schreef:
Jazz bokte een paar keer aan de hand tijdens het monsteren??? Dat klopt ja, en jij noemt hem daarom gelijk LASTIG?
Pipo"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ik heb echt genoten,
het waren 2 schitterende dagen met enorm veel kwaliteit!
Weinig negatieve puntjes, alleen het groepje Jazzen op vrijdag was slaapverwekkend, dat waren de enige paarden die ik opvallend slecht vond.
En diegene die zeggen dat Jazz geen lastige karakters vererft hadden toch echt vrijdag moeten komen kijken.
Er was er geen 1 die netjes zijn rondjes door de kooi maakte, kriskras liepen ze over het midden, staakten, dreigde de hekken in te klimmen en sloegen. Daarbij vond ik ze op exterieur te kort komen en niet goed lopem, het was een taaie kluif dat groepje en ik was blij toen ze erdoorheen waren.
Citaat:Jazz zelf was SUPERBRAAF. Wat een geweldig dier is dat, zo veel front, zo mooi en zo goed bewegen. Een stempelhengst die zijn sporen heeft verdiend!
MissHIS schreef:[
Deze bedoel je?![]()
Springen ging niet echt goed, maar toch denk ik wel dat het een waardevolle hengst kan zijn. Mensen vergeten wel eens dat je een volbloed niet net zo moet beoordelen als een warmbloed. (of mensen die de invloed van een góede volbloed onderschatten).
[/quote]
Pipo schreef:Lovely, ik geef zelf ook aan dat ik de kwaliteit minder vond. Maar lastig waren ze niet!
Rinske, die hengsten worden aan de hand flink opgefokt zodat ze alles laten zien wat ze in huis hebben. Gebeurd op het voorterrein al, ze mogen niet eens als dooie door de baan gaan. Als er dan wat bokjes gegeven worden is het niet vreemd vind je wel.
Lovely schreef:Bij nummero 323 (Jazz x Pion) heb ik genoteerd dat hij een zéér gesloten karakter heeft, hij deed niet raar hoor, maar keek heel vreemd uit zijn ogen. De Jazz x Juventus heb ik niet zo opgelet.
Er zijn in de eerste bezichtiging 26 Jazz nakomelingen aangeboden.
Sjuimpje schreef:Nou volgens mij zat je vlakbij mij Pipo, iig Ria wel,
en ik hoorde om mij heen iedereen hetzelfde zeggen.
De Jazzen waren in vergelijking met de andere jonge dieren gewoon lastpakken, ze lieten zich geen van allen normaal door de kooi heen monsteren.
In elk groepje zat wel een keer een brutaal kreng, maar de Jazzen deden het stuk voor stuk.
Rinske schreef:Hij bokte niet, hij sloeg gericht naar een man die bij de uitgang stond. En zijn zonen waren ook echt niet de braafste, vergelijk ze maar eens met de andere 3-jarigen daar. Ik heb er weinig zo vervelend zien zijn als de Jazzen.
Maar goed, het is maar waar je van houdt :D
Pipo schreef:Het zijn driejarigen die in een wildvreemde entourage komen, en de een reageert bang, de ander is overbluft, en de volgende word brutaal. Van dat ene ogenblik kan je niet zeggen of ze lastig zijn.
sarabande schreef:De overdreven promotie die de hengst al vanaf de eerste dag dat hij in Den Bosch was gehad heeft, leidt tot een verwachtingspatroon dat helaas vaak tot grote teleurstelling leidt.
.