Bokkers die houden van musicals/theater?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

La_Lune

Re: Bokkers die houden van musicals/theater?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:31

Wat een leuk topic!
Hier ook een musical fan!
Ik heb tot nu toe Six en Moulin Rouge en Hadestown (op Westend) gezien en deze zomer dtaat de Nederlandse Hadestown op de planning.
En ik luister ook graag naar het concept album van Epic de musical, masr dat duurt nog wel even voor die uitkomt… :')

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:51

Muurp schreef:
Ben vooral heel benieuwd naar Milan. Volgens mij is die man echt next level in zijn rol :D En ook hoe Pia inderdaad haar 'nieuwe maar toch niet nieuwe' rol vorm heeft gegeven.

Ik ben gisteren naar Elisabeth geweest *\o/*
Milan is echt steengoed maar William Spaaij ook. Die laatste loopt als een rode draad door de hele voorstelling heen.
En de jonge Elisabeth <3 Geweldig!
De rol van Pia is beduidend kleiner maar ze is nog steeds goed.

Edit: Ik lees nu pas het bericht van jojoleinee :+

jojoleinee schreef:
Ik ben vorige week naar Elisabeth geweest, mijn eerste keer, de vorige editie was ik er een beetje jong voor :o. Milan was FAN-TAS-TISCH, maar ik had ook niet anders verwacht. Voor mij had Elisabeth de hele musical door Danique Dusée gespeeld mogen worden. Ik heb niks tegen Pia, maar ik vond haar slecht verstaanbaar en ik vond Danique ook fijner zingen. Bizar dat dit pas haar eerste echte rol is!
Een vriendin van mijn moeder, die ook mee was, vond de rol van William Spaaij erg irritant, ik had er geen moeite mee.

Mee eens over Danique, wij zeiden hetzelfde tegen elkaar. Maar ja, Pia heeft de naam en trekt publiek.
Ik moest in het begin wennen aan de rol van William Spaaij maar later vond ik het wel passend.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:35

Even een heel andere vraag: kijken jullie ook naar Stars on Stage op RTL 4? En wat vinden jullie daarvan?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:12

Ooh leuk topic! Ik heb ook al heel veel musicals gezien. In april ben ik naar Elisabeth geweest en naar een voorstelling van Willemijn Verkaik die 25 jaar in het vak zat. Dat was ook heel tof!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

JPitty schreef:
Even een heel andere vraag: kijken jullie ook naar Stars on Stage op RTL 4? En wat vinden jullie daarvan?

Ja heerlijk!

Al vind ik dat ze Emma erg ophemelen, ik vond haar vertolking van Popular echt niet zo best. Had voor haar ook wel een paar tonen hoger gemogen. Patty verbaast me soms in positieve zin, niet altijd. Koen kan ik niks mee. Die heeft nul mimiek door al dat nepspul in z'n gezicht.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Koen vond ik zelf ook een van de minderen ja. Janice verrast me daarentegen echt, net als Rayen.