! Mijn paard staat ook weer veilig op stal! Het was echt ontzettend leuk en op het schermpje van de camera een fotograaf heb ik al wat kunnen zien, echt heel mooi! Ik ga mijn geduld proberen te bewaren tot de resultaten! Genoten! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Mijn paard staat ook weer veilig op stal! Het was echt ontzettend leuk en op het schermpje van de camera een fotograaf heb ik al wat kunnen zien, echt heel mooi! Ik ga mijn geduld proberen te bewaren tot de resultaten! Genoten! matedor schreef:Iedereen bedankt voor vandaag!
Ik heb alvast een beginnetje gemaakt en van iedereen 1 voor proefje!
Ik hoop zo snel mogelijk de foto's klaar te hebben maar ivm. drukke schoolperiode weet ik niet hoe snel dit lukt. (hopelijk uiterlijk 3 weken)
(kwaliteit verlies door bokt upload... )
[ [url=m/DQ96UK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sPuacd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IIkAvL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OjwVyi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RW25tL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ixn6cT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MxSZKz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was voor mij een eerste fotomeeting, en heb het superleuk gehad. Heel blij met de modellen
Ik vond het even wennen om maar een kwartiertje per model te hebben en liep daardoor een paar keer wat uit, sorry Marieke. Maar hoop dat er toch wat tussen zit voor elk model. Nieuwe pc, dus even wat knoppen bij mijn photoshop kwijt en daardoor nog geen optimale bewerking, maar vast een voorproefje. Ben zelf ook altijd nieuwsgierig als iemand hier foto's heeft gemaakt

ik kan niet wachten tot ik alles heb

Leuk te horen dat jullie er over te spreken zijn. Nu eden verder met de bewerkingen....
!