Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EJuniorJoost schreef:Ik wil wel komen, maar moet even kijken ivm vervoer.. Komt er iemand uit de buurt van Leiden? Of iemand die op die route zit? Zo ja dan wil ik mee en anders is het niet te doen voor mij helaas.. Of.. ik zou in Leeuwarden moeten blijven en iemand zou langs mijn dorp moeten komen? iemand van de modellen kwam langs Leeuwarden, maar dat is een beetje onhandig.
EmmyJoycee schreef:EJuniorJoost schreef:Ik wil wel komen, maar moet even kijken ivm vervoer.. Komt er iemand uit de buurt van Leiden? Of iemand die op die route zit? Zo ja dan wil ik mee en anders is het niet te doen voor mij helaas.. Of.. ik zou in Leeuwarden moeten blijven en iemand zou langs mijn dorp moeten komen? iemand van de modellen kwam langs Leeuwarden, maar dat is een beetje onhandig.
Ik kwam met mijn vader redelijk langs Leeuwarden. Maar is ook wel weer onhandig voor ons is wel stuk omrijden eigenlijk...
fleurvosje schreef:EmmyJoycee schreef:Mijn leuke paard heeft wel een schuurplek door de deken, beetje photoshop is niet erg toch?
De mijne heeft ook net een schuurplekje op haar hoofd![]()
Ze kiezen er wel de perfecte momenten voor uit
SeaSide schreef:KylaLover schreef:Ik moet helaas afmelden. M'n camera is nog niet terug van reparatie. En diegene waarvan ik camera kon lenen heeft m zelf nodig.
Je mag evt mijn spiegelreflez Nikon lenen KylaLover, dan laat ik hem op en neem ik hem mee.