AlwaysH schreef:Maalwater ligt (oud-niedorp) geeft google maps aan als West-Friesland ver boven Heerhugowaard.
Oooowwh ik ken alleen het Maalwater in Heiloo en dat is onder Alkmaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulina schreef:Wat gezellig! Het wordt steeds drukker
Die opleiding heb ik ook gedaan Lisanne! De opleiding was erg leuk maar ben blij dat ik het in 2 jaar heb kunnen doen
AshleyRol schreef:Ik ga ook maar weer eens op bokt en kom me hier eens melden
Ik woon in Schagen en werk in Akersloot en ben 23 jaar!
Heb ook een paardje en die heb ik in Callantsoog staan, daar rijd ik lekker wedstrijden mee zo nu en dan!
Dit is Gucci:
[ Afbeelding ]
Flowery schreef:Ik ben helaas binnenkort weer werkloos en zit tegen een overspannenheid aanDus daarom zoek ik iemand die het leuk vind om door de weeks af en toe te wandelen hier in de omgeving
Deels voor de ontspanning maar ook om door de weeks niet eenzaam weg te kwijnen
Mijn vrienden werken allemaal door de weeks of hebben het te druk, dus ik denk ik vraag het hier even!
Cinderella schreef:mag ik mij hier ook melden?
Ik heet Lisanne, ik ben 23 jaar en ik studeer nu de master Arbeidsrecht. Ook heb ik nog een klein bijbaantje en begin ik deze week als vrijwilliger bij de rechtswinkel. Ik woon in Alkmaar en per 1 december gaan mijn vriend en ik samen wonen in een appartementje vlakbij het centrum. Spannend dus!
Ik las in het topic al iets over de vraag hoe aan een huurwoning te komen. Zelf hebben wij dit appartement particulier gevonden via marktplaats. Voordeel van particulier huren is dat het super snel gaat. Nadelen zijn de vaak hoge huurprijzen en belachelijke inkomenseisen. Wij hebben gewoon veel mazzel gehad, denk ik.
Ook via funda is er veel particuler te vinden, maar dit gaat vaak via makelaren en dus hogere prijzen en inkomenseisen.
Flowery: wij hebben weleens gepbt. Ik woon (nu nog bij mijn ouders) praktisch naast je. Als je een keer wilt wandelen, mag je me altijd een pbtje sturen!
Cinderella schreef:Staat er momenteel niets leuks op marktplaats? Het gaat zo hard joh met die huurwoningen, je zou het eigenlijk elke dag moeten bijhouden.
Vorig weekend zag ik toevallig een advertentie op marktplaats voorbij komen. Zondagavond heb ik gereageerd, maandagmiddag gingen we bezichtigen en woensdag zijn we wezen tekenen. Kun je nagaan!
Cinderella schreef:Staat er momenteel niets leuks op marktplaats? Het gaat zo hard joh met die huurwoningen, je zou het eigenlijk elke dag moeten bijhouden.
Vorig weekend zag ik toevallig een advertentie op marktplaats voorbij komen. Zondagavond heb ik gereageerd, maandagmiddag gingen we bezichtigen en woensdag zijn we wezen tekenen. Kun je nagaan!
AshleyRol schreef:Dankje!!
Zijn er nog bokkers die het leuk vinden om af en toe mee te gaan op wedstrijd?
Ik zoek ook iemand die het leuk vind om a.s. zondag mee te gaan, mijn paardje staat in Callantsoog en heb wedstrijd bij de Wiron ruiters! Ik rijd op dit moment L2, nog 3 puntjes te gaan